Product van de maand in het Slimste Huis - douche-wc

Mei 2023 - douche-wc
In het Slimste Huis in Alkmaar is er deze maand extra aandacht voor de douche-wc. Hiermee reinig je jezelf met warm water na gebruik van het toilet, in plaats van met toiletpapier.

Douche-wc detailfotoIn Japan is het de normaalste zaak van de wereld: na het gebruik van het toilet jezelf reinigen met warm water in plaats van met toiletpapier. Inmiddels is deze trend naar Europa overgewaaid en ook in Nederland wordt de douche-wc steeds populairder. Begrijpelijk, want niets reinigt beter dan water!

Het gebruik van de douche-wc is hygiënisch en heel eenvoudig. En dat is goed voor de zelfredzaamheid. Zodra je klaar bent op het toilet, activeer je de douche-arm van de douche-wc en wordt je onderlichaam gereinigd met een straal water op lichaamstemperatuur. Wil je ultiem comfort? De douche-wc is optioneel voorzien van een warmeluchtföhn. Zo is het gebruik van toiletpapier overbodig.

Ook goed om te weten: om een douche-wc te plaatsen, hoeft in de meeste gevallen geen ingrijpende verbouwing plaats te vinden. Dit kan al in een halve dag gemonteerd worden, zonder hak- en breekwerk.

• Hygiënischer dan toiletpapier: niets reinigt beter dan water
  • Fris en schoon met één druk op de knop
  • Met een fysieke beperking minder afhankelijk van anderen bij de toiletgang

Nieuwsgierig?

Kom de douche-wc van Geberit bekijken in het Slimste Huis in Alkmaar in het Ringers Winkelcentrum, 1e verdieping (naast Mediamarkt). Daar kun je in een demo-opstelling zien hoe het werkt. Ook kun je de douche-wc bekijken en testen in het Geberit Experience center in Nieuwegein (op afspraak) en in de showroom van Velunova in Nunspeet (op afspraak). Is dit niet bij jou in de buurt? Kijk hieronder naar de mogelijkheden voor een advies aan huis.

Op de website van Geberit vind je video's met uitleg over de douche-wc.

Ledenvoordeel Geberit

Omdat de douche-wc Product van de Maand (mei) is, krijg je als lid van Espria Ledenvereniging tijdelijk € 200,- korting op de installatie én een wandbedieningspaneel van Geberit t.w.v. € 475,- cadeau. Dit aanbod is geldig op de aanschaf van een Geberit AquaClean Mera, Sela of Tuma Comfort set in combinatie met installatie via Velunova in de periode van mei t/m 12 augustus 2023.

• Je bent lid van Espria Ledenvereniging.  Voor € 22,50 per jaar ben je al lid!
  • Het ledenaanbod van Geberit en Velunova geldt van 1 mei 2023 t/m 12 augustus 2023
  • Prijzen inclusief montage vanaf € 3.389 (op een bestaand inbouwreservoir in een holle voorzetwand)
  • Niet geldig in combinatie met andere acties

Aanvragen?

Wil je gebruikmaken van de tijdelijke ledenactie? Neem contact met ons op via 088 - 383 20 00 of service@ledenvereniging.nl
Je kunt via ons een brochure of advies aan huis van Velunova aanvragen.

Bij het advies aan huis neemt de adviseur twee verschillende (demo) douche-wc's mee in de auto die je kunt bekijken. Aan huis bespreekt de adviseur van Velunova jouw wensen. Jouw situatie wordt bekeken, ingemeten en de mogelijkheden worden besproken. Wat is mooi en gebruiksvriendelijk voor nu, maar bovenal ook voor later? Tijdens het bezoek aan huis brengt Velunova een advies uit en ontvang je een vrijblijvende offerte. In deze offerte staan de prijzen inclusief installatie, daarop ontvang je als lid € 200 korting én een gratis wandbedieningspaneel.

Chatten

Chat met onze