Product van de maand juli 2022 - Bewegingssensor

Op de hoogte van beweging in je huis, terwijl je niet thuis bent
Wanneer je lekker op vakantie bent of een dagje weg, zie je niet wat er bij jou thuis gebeurt. Wil je met een gerust gevoel op pad? Dan kan een slim systeem in huis met bewegingssensor een uitkomst zijn. Is er beweging terwijl jij niet thuis bent? Dan krijg je een melding en kun je een alarm laten afgaan. Daarnaast kun je de bewegingssensor ook inzetten als handig hulpmiddel bij andere situaties en woonwensen.

Klein apparaatje, veel functies

De bewegingssensor is draadloos en klein, daardoor is het heel flexibel. Het past in elk huis en als de situatie wijzigt, verandert dit apparaatje heel snel mee. De sensor pikt beweging, temperatuur en lichtinval op. Het is daarom niet alleen handig om beweging mee te signaleren en alarm te slaan als je niet thuis bent. Het kan ook gekoppeld worden aan andere slimme apparaten in jouw huis.

Voorbeelden van wat de bewegingssensor kan:

-    Als het donker wordt de verlichting automatisch aan laten gaan.
-    Als de zon in huis schijnt de zonwering dicht doen.
-    Als het te koud wordt de verwarming aan laten slaan en, als het niet meer nodig is, ook weer automatisch uit.
-    Als je langs de sensor loopt, de lampen automatisch aan laten gaan zodat je niet in het donker loopt (wel zo veilig).
-    Bij ongewenste beweging, als je niet thuis bent, een melding ontvangen of gelijk een alarm af laten gaan.

Bekijk de video onderaan deze pagina om te zien hoe de sensor reageert op beweging.

Slim systeem

De bewegingssensor in het Slimste Huis werkt niet op zich. Het is een onderdeel van een slim systeem. Hiermee kun jij zelf alles in- en om het huis slim regelen voor een veilig, zorgeloos en comfortabel leven. Het is mogelijk om alle slimme toepassingen in en rondom jouw huis met elkaar te laten samenwerken en te bedienen met een smartphone of tablet.

Weet je nog niet goed wat perfect bij jou past? Onze ledenadviseur denkt graag met je mee.

Wil je de sensor in actie zien?
Bekijk, ervaar en ontdek de mogelijkheden in het Slimste Huis