Stamtafel

Gezellige, veilige en vertrouwde ontmoetingsplek online
Een praatje maken met de buurvrouw, foto’s delen met je kinderen of kleinkinderen. Beeldbellen met je broer aan de andere kant van de wereld of informatie ontvangen van de ledenvereniging. Met Stamtafel kan het allemaal op één ontmoetingsplek. Gezellig, veilig en vertrouwd! Je bepaalt zelf wie je uitnodigt aan tafel. Mensen die niet uitgenodigd zijn, lezen jouw berichten niet. De informatie is en blijft van jou. Doe je mee?

• Eenvoudig en gemakkelijk
  • Gezellig en vertrouwd
  • Veilig en betrouwbaar

Doe je ook mee?

Account aanmaken

Zo werkt Stamtafel

TOK - oudere vrouw met tabletStamtafel is een online ontmoetingsplek. Je kunt het zien als een echte stamtafel, waar iedereen die je uitnodigt, kan aanschuiven voor een praatje. Het is te vergelijken met chatten, maar dan uitgebreider. Ook kun je beeldbellen, foto’s of video’s delen met je Stamtafel-vrienden. Nodig iedereen uit met wie je wilt kletsen, ook niet-leden zijn welkom!

Dit heb je nodig

• Internetverbinding
  • E-mailadres
  • Computer, laptop, tablet of mobieltje

Gezellig

TOK - meisje met mobieltjeHet is fijn om geregeld contact te hebben met anderen. Maar je hoeft niet altijd bij elkaar op de koffie te gaan voor contact. Gezelligheid kan ook online, ieder in eigen huis met een kop koffie. Stamtafel maakt het makkelijk om even een praatje te maken op het moment dat jij daar behoefte aan hebt.

Ook voor mantelzorgers

Handig is bijvoorbeeld een stamtafel voor iedereen die bij de zorg voor je naaste betrokken is. Je houdt elkaar makkelijk op de hoogte en kunt de agenda delen. Zo is meteen duidelijk wie bijvoorbeeld volgende week meegaat naar de huisarts of de boodschappen haalt.

Veilig

Jij bepaalt wat je aan jouw stamtafels deelt en wie mag aanschuiven. Geen last van ongenode gasten dus. Dat maakt Stamtafel zo eenvoudig mogelijk en zonder kleine lettertjes.

Privacy

TOK - oudere man met mobieltje en kopje koffieIn tegenstelling tot andere berichten-apps en platforms, is je privacy bij Stamtafel een doel op zich. Jouw tafel en alles wat er gedeeld wordt, is en blijft jouw eigendom. Geen enkele informatie wordt door Stamtafel gebruikt of gedeeld met anderen. En als je wilt stoppen met Stamtafel, wordt je account helemaal verwijderd. Er blijft niets achter.

Vertrouwd: geen advertenties

Stamtafel wordt steeds beter

Je kunt nu al heel veel met Stamtafel. Maar Stamtafel staat niet stil. In de toekomst kun je steeds meer. Stamtafel wordt steeds beter. Blijf aan de lijn!

Doe je ook mee?

Account aanmaken