Storing Persoonsalarm, wat nu?

Dit kun je doen
Als je Persoonsalarm niet werkt, kan dat aan het alarmsysteem liggen. Maar het kan ook door iets anders komen. We leggen je uit wat je kunt doen.

Check dit eerst

  • Persoonsalarm Thuis Check of jouw vaste telefoonaansluiting goed werkt. Dat doe je zo:
    • 1. Haal jouw alarmapparaat ertussen uit.
    • 2. Sluit jouw telefoontoestel direct aan op jouw telefoonaansluiting.
    • 3. Controleer of je kunt bellen. Als je niet kunt bellen, is er een telefoonstoring.
  • Persoonsalarm Overal Check op jouw persoonlijke pagina van jouw persoonsalarm:
    • Is de batterij van jouw alarmknop misschien leeg?
    • Werkt het netwerk voor jouw alarmknop?

Check OK? Dan bellen!

Werkt jouw telefoonaansluiting goed? Is de batterij van jouw alarmknop niet leeg en is er geen netwerkstoring? Dan is er iets aan de hand met jouw alarmsysteem. Bel het telefoonnummer dat op jouw alarmapparaat staat.

 


Chatten


Chat met onze
ledenadviseur

Chat offline


Mail met onze
ledenadviseur