SummerNights

Stap 's avonds in de mystieke wereld van WILDLANDS
SummerNights
Deze zomer kun je ook in de avond op avontuur in WILDLANDS tijdens SummerNights. Maak op een bijzondere manier kennis met WILDLANDS! Kijk hoe de dieren zich voorbereiden op de nacht, geniet van een prachtig ondergaande zon en beleef een avond vol onverwachte ontmoetingen met zomerse gerechten en tropische cocktails. Jouw ledenvoordeel: je SummerNights entreeticket voor maar € 12,- p.p. (normale kassaprijs € 15,-).

SummerNights in WILDLANDS

Ontdek food- en marktpleinen, dans samen op live-muziek en geniet van een heerlijke barbecue bij Momma’s Restaurant. Ga op trucksafari over de Savanne, waar je door de gracieuze giraffen wordt begroet. Trek verder langs de leeuwen op de Leeuwenberg en ontmoet de leeuwenwelpen. Sluit aan bij een van de interactieve dierenpresentaties en leer hoe dieren zich aanpassen aan de warme zomerdagen. Sluit de avond af bij het kampvuur waar je marshmallows en broodjes kan roosteren.

Openingstijden

WILDLANDS SummerNights is tot en met 25 augustus geopend van 16:00 tot 20:00 uur. Geniet van een sfeervol avon(d)tuur in WILDLANDS!

Jouw voordeel als lid

Als lid van de Ledenvereniging bezoek je WILDLANDS SummerNights met € 3,- korting per persoon! Een WILDLANDS SummerNights entreeticket kost dan nog maar € 12,- per persoon (normale kassaprijs € 15,-).

• Je bent lid van de ledenvereniging. Voor € 20,50 per jaar ben je al lid.
  • Maximaal 5 tickets per bestelling.
  • De SummerNights entreetickets zijn online te bestellen van 1 t/m 25 augustus 2019.
  • De SummerNights entreetickets zijn geldig t/m 25 augustus 2019 van 16:00 tot 20:00 uur.
  • Niet geldig in combinatie met andere acties, (groeps)kortingen, Air Miles of elders verkregen entreebewijzen.