geWoon veilig

Webinar over brandveiligheid thuis
Dat je goed moet opletten als er pannen op het fornuis staan, weet iedereen. Maar we zijn ons vaak niet bewust van andere manieren waarop brand in huis kan ontstaan. Waar zit het grootste brandgevaar? Hoe weet je dat er brand is? En wat doe je dan? In het webinar geWoon veilig krijg je deskundige tips van de brandweer. Dan zit je lekker veilig thuis.

Logo brandweer

• Tips en uitleg van de brandweer
  • Gewoon thuis te volgen op pc, laptop, tablet of smartphone
  • Gratis voor leden en niet-leden

Datum en tijd

10 maart 2021 14:00 uur

Hierover gaat het webinar

In het webinar geWoon veilig van de ledenvereniging en de brandweer zie je hoe je je huis brandveilig kunt maken. Een deskundige van de brandweer laat het je zien vanuit het Beleefhuis, een modelwoning met slimme hulpmiddelen om het wonen veiliger en makkelijker te maken:

• Waar zit het grootste brandgevaar in jouw huis?
  • Hoe weet je dat er brand is?
  • Wat doe je als er brand is?

Stel gerust je vraag

Heb je een vraag voor de brandweer? Stel hem gerust! Je krijgt meteen antwoord.

Wat is een webinar?

Een webinar is een korte workshop of cursus op internet. Een deskundige vertelt over een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld slank worden of eenzaamheid. Als deelnemer kun je actief meedoen door vragen van de deskundige te beantwoorden, en door zelf vragen stellen. Maar je komt zelf nooit in beeld. Ook kun je een schuilnaam gebruiken.
Aan een webinar neem je deel achter je eigen computer, tablet of smartphone. Het maakt niet uit waar je bent. Als je maar op het tijdstip van het webinar bent ingecheckt (supereenvoudig!).

geWoon veilig - rookmelder

Ledenvoordeel