Het Slimste Huis van Espria Ledenvereniging

Ontmoet mensen die jou verder helpen
Nieuwsgierig hoe je comfortabel en veilig in je eigen huis kunt wonen? Heb je hulp nodig bij dagelijkse dingen zoals boodschappen doen, de administratie of de hond uitlaten? Of bij de zorg voor een ander? Wat je vraag ook is, als lid van Espria Ledenvereniging kun je ook terecht in Het Slimste Huis in Alkmaar. Je krijgt altijd een persoonlijk antwoord.

Espria Ledenvereniging helpt je altijd verder

In Het Slimste Huis ontmoet je mensen die je verder helpen. Vraag een rondleiding aan door de demo-woning met slimme hulpmiddelen en beleef hoe ze jou thuis kunnen helpen! Kom naar het spreekuur van de ledenadviseur. Of van de ledenadviseur met contacthond. In Het Slimste Huis kan het allemaal!

Bekijk alle mogelijkheden van Het Slimste Huis

Rondleiding demo-woning met slimme hulpmiddelen

Om comfortabel en veilig te wonen kun je allerlei slimme hulpmiddelen in huis halen. Wat is er zoal op de markt? Hoe gebruik je deze apparaten? Vraag een rondleiding aan door de demo-woning en beleef het zelf!

Reserveer je rondleiding

Nieuwsgierig? Bekijk alvast de video: Marlon geeft een voorproefje!

Spreekuur ledenadviseur

Of je nu thuis iemand verzorgt na een medische ingreep, een Wmo-aanvraag bij de gemeente wilt doen, of iemand zoekt voor de gezelligheid... Als je daarbij hulp nodig hebt, kom dan naar het spreekuur van de ledenadviseur. Zij wijst je de weg naar de hulp die jij nodig hebt. Het eerste gesprek is ook gratis als je geen lid bent.

Donderdag 10:00 - 13:00 uur

Spreekuur ledenadviseur
ledenadviseur paula met ton en ledenadviseur inge met tim

Spreekuur ledenadviseur met contacthond

Hoe help je iemand met dementie? Je komt er vaak moeilijk achter wat er precies aan de hand is. De speciaal getrainde contacthond van Espria Ledenvereniging voelt iemand met dementie feilloos aan. Daardoor kan de ledenadviseur jou en je naaste goed verder helpen. Het eerste gesprek is ook gratis als je geen lid bent.

Dinsdag 13:00 - 16:00 uur

Binnenkort ook spreekuur Digihulp

Lukt het jou niet om te videobellen, chatten, internetshoppen, internetbankieren, een online cursus te volgen…? Dat kun je gelukkig allemaal leren! Maak een afspraak voor Digihulp. Bram en Danny leggen het allemaal uit.

Digihulp - Jongeman geeft uitleg over tablet aan oudere man

Adres en openingstijden

Logo Het Slimste HuisSlimste huis
Ringers Winkelcentrum 1e verdieping (boven ANWB)
Noorderkade 173
1823 CJ Alkmaar

Dinsdag t/m vrijdag 10:00 - 17:00 uur
Zaterdag 13:00 - 17:00 uur

Naar de website van Het Slimste Huis

Ledenvoordeel

• Gratis voor leden

Voorwaarde

Espria Ledenvereniging werkt nauw samen met: Icare, Evean, Zorggroep Meander, GGZ Drenthe, Icare Jeugdgezondheidszorg, De Trans en Zorgcentrale Noord.