Beleefhuis Assen

Ervaar hoe je veilig en comfortabel kunt wonen
Je wil graag veilig en plezierig in je eigen huis wonen. In het Beleefhuis in Assen zie je slimme oplossingen om je huis veiliger en comfortabeler te maken. Kom eens langs en ervaar zelf wat er allemaal mogelijk is.

Beleefhuis Assen

Het Beleefhuis in Assen is voorzien van allerlei slimme en handige oplossingen en producten in en om huis. Het beleefhuis is open op dinsdag en donderdag van 10.00 tot 16.00 uur (behalve in de maanden juli en augustus). Een afspraak maken is niet nodig. Vanzelfsprekend houden wij rekening met de coronarichtlijnen van het RIVM.

Het beleefhuis in Assen is tot stand gekomen door een samenwerking tussen verschillende organisaties, waaronder Espria ledenvereniging, Actium, Veiligheidsregio Drenthe, Vaart welzijn en MEE Drenthe.

Actium Beleefhuis
Zwartwatersweg 155
9402 SN Assen

Zomerstop

In de maanden juli en augustus is het beleefhuis gesloten in verband met een zomerstop. Wil jij in die periode toch een kijkje nemen en ben je benieuwd naar alle handige oplossingen? Doe dan de virtuele tour en neem contact op met onze ledenadviseurs, zij zijn 24/7 voor jou bereikbaar.

Zeker weten dat het beleefhuis open is als jij erheen wilt na de zomerstop?
Bel de ledenadviseur, 088 - 383 20 00.