Beleefhuis

Ervaar hoe je veilig en comfortabel kunt blijven wonen
Je wil graag veilig en plezierig in je eigen huis blijven wonen. In het Beleefhuis zie je slimme oplossingen om je huis veiliger en comfortabeler te maken. Kom eens langs en ervaar zelf wat er allemaal mogelijk is.

Beleefhuizen

Alkmaar

Je bent van harte welkom in het Slimste huis dinsdag t/m vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur en zaterdag van 13.00 tot 17.00 uur. Reserveer jouw bezoek aan het Slimste Huis (maximaal vier personen) en ontdek wat er in huis mogelijk is voor meer comfort en veiligheid.

Slimste huis
Ringers Winkelcentrum 1e verdieping (boven ANWB)
Noorderkade 173
1823 CJ Alkmaar

Assen

Op maandag- en woensdagochtend en dinsdag- en donderdagmiddag zijn er professionals in het Beleefhuis aanwezig. Naast een telefonisch spreekuur kun je ook een digitale rondleiding krijgen. Elke donderdagmiddag is ledenadviseur Marlon de Haan van 14.00 - 16.00 uur in het Beleefhuis. Ze adviseert je telefonisch of online welke slimme oplossingen jouw huis comfortabeler kunnen maken. Voor telefonisch advies bel je 06 - 22 86 01 40.

Actium Beleefhuis
Zwartwatersweg 155
9402 SN Assen

Dronten

Belevingswoning
Galjoenstraat 39
8251 XW Dronten

Stadskanaal

ZorgThuis Stadskanaal
Oude G.W. Spitzenschool
Utrechtselaan 138
9501 PW Stadskanaal

Online cursus over brandveiligheid thuis

Je wilt graag comfortabel én veilig wonen. Daarom organiseert de ledenvereniging samen met de brandweer een webinar over brandveiligheid thuis. In vier bijeenkomsten laten we je zien waar het gevaar zit, hoe je weet dat er brand is en wat je moet doen als er brand is? Start: dinsdag 9 juni van 10.00-10.45 uur. Gratis voor leden en niet-leden. Meld je direct aan.