U krijgt helemaal niets vergoed

Denk na over huren of kopen
Als u nergens kunt aankloppen voor een (gedeeltelijke) vergoeding, blijft er geen andere optie over dan het hulpmiddel te huren of te kopen. Zoekt u iets tijdelijks of wilt u het eerst uitproberen? Dan is huren de beste oplossing.

Thuiszorgwinkels

Als u een hulpmiddel wilt huren gaat u hiervoor eerst kijken bij de thuiszorgwinkel. Wij adviseren u van harte de thuiszorgwinkels van Medipoint aan. Zij hebben een uitgebreid huur- en koopassortiment. Online bestellen kan eenvoudig en snel. Als u het hulpmiddel voor 16.00 uur aanvraagt krijgt u het vaak de volgende werkdag en anders binnen maximaal drie werkdagen thuis bezorgd. Soms zijn hier bezorgkosten aan verbonden. Deze krijgt u niet vergoed van de zorgverzekering. Zelf ophalen in de thuiszorgwinkel is natuurlijk ook mogelijk. Neem dan uw zorgverzekeringspas en uw ledenpas mee.

Terug naar het hoofdartikel.