Vakantie en zorg

Zo regel je dat!
Lekker op vakantie, ook als je zorg nodig hebt. Wie wil dat nou niet? Via de ledenvereniging heb je keuze uit 4 mogelijkheden met ledenkorting. Ga bijvoorbeeld mee met een volledig verzorgde vaarvakantie, laat je hulpmiddelen bezorgen op je vakantieadres of krijg extra begeleiding en aandacht tijdens je reis.

1. Landal Green Parks

Landal - Gezin speelt met bal bij bungalowHuisje in groene omgeving, eventueel met zorg

Lekker een paar dagen in een huisje in een groene omgeving? Met het gezin, familie of met vrienden? Goed idee! Als lid krijg je ledenkorting in alle Landal GreenParks in Nederland en buitenland: ruim 85 vakantieparken in 9 Europese landen, allemaal midden in de natuur. Elk park is uniek: ontdek de verschillende landschappen, faciliteiten en bijzonderheden van onze vakantieparken.Tijdens je verblijf zorg nodig? Geen probleem!

2. Zorg op vakantie van Comfortzorg

Meisje met krukken speelt buiten met begeleiding ComfortzorgZorg en hulpmiddelen die je thuis ook hebt

Heb je tijdens de vakantie verzorging, verpleging of hulpmiddelen nodig? Of als je bijvoorbeeld uit logeren gaat, met het gezin, opa en oma een weekendje weggaat, of als daggast naar een bruiloft gaat? Geen probleem! Of het nu voor jezelf is of voor je partner, kind of reisgenoot. Met Zorg op vakantie van Comfortzorg heb je op vakantie de zorg en hulpmiddelen die je thuis ook hebt.

Speciaal voor leden

• 1 + 1 gratis: boek voor 2 personen en betaal voor één. Prijzen:
    • Zorg op vakantieadres € 57,50*)
    • Hulpmiddelen op vakantieadres € 37,50*)
    • Zorg en hulpmiddelen op vakantieadres € 67,50*)

*) Prijzen zijn per aanvraag

3. Vaar- of vliegreis van Diemer Zorgvakanties

Vakantie en zorg - vakantieschipVoor mensen met een lichamelijke beperking

Op alle georganiseerde vaar- en vliegreizen van Diemer Zorgvakanties gaan verzorgers en verplegers mee. Zij helpen met dagelijkse handelingen zoals het aantrekken van steunkousen. Maar ook met andere medische zorg zoals injecties geven. Het vakantieschip is rolstoeltoegankelijk en van alle gemakken voorzien. Er gaat ook begeleiding mee tijdens de uitstapjes in de steden die het schip aandoet, en op de excursies van de vliegreizen.

• € 50,- p.p. korting op vaarvakantie
  • € 100,- p.p. korting op vliegvakantie

4. Vakantie met aandacht van het Vakantiebureau

Vakantie en zorg - Twee lachende oudere dames op vakantieMet begeleiding en aandacht van zorgprofessionals

Problemen met je gezondheid en kun je daardoor niet op vakantie? Dan is een vakantie met aandacht van het Vakantiebureau dé oplossing. Dan gaan er gediplomeerde verpleegkundigen, verzorgenden en vrijwilligers mee. Zij staan klaar om zorg, een helpende hand of een luisterend oor te bieden. Ook verzorgen zij het programma van uitstapjes en andere activiteiten.

Speciaal voor leden

• Gratis en vrijblijvend iemand van het Vakantiebureau aan huis die samen met jou de vakantie uitkiest die bij jou past.