Vakantie en zorg

Zo regel je dat!
Lekker op vakantie, ook als je zorg nodig hebt. Wie wil dat nou niet? Via de ledenvereniging heb je keuze uit meerdere mogelijkheden met ledenkorting. Laat bijvoorbeeld je hulpmiddelen bezorgen op je vakantieadres of krijg extra begeleiding en aandacht tijdens je reis.

Zorg op vakantie van Comfortzorg

Meisje met krukken speelt buiten met begeleiding ComfortzorgZorg en hulpmiddelen die je thuis ook hebt

Heb je tijdens de vakantie verzorging, verpleging of hulpmiddelen nodig? Of als je bijvoorbeeld uit logeren gaat, met het gezin, opa en oma een weekendje weggaat, of als daggast naar een bruiloft gaat? Geen probleem! Of het nu voor jezelf is of voor je partner, kind of reisgenoot. Met Zorg op vakantie van Comfortzorg heb je op vakantie de zorg en hulpmiddelen die je thuis ook hebt.

>> Meer informatie

Speciaal voor leden

• 1 + 1 gratis: boek voor 2 personen en betaal voor één. Prijzen:
    • Zorg op vakantieadres € 57,50*)
    • Hulpmiddelen op vakantieadres € 37,50*)
    • Zorg en hulpmiddelen op vakantieadres € 67,50*)

*) Prijzen zijn per aanvraag

Boeken: bel 088 - 388 20 00
(hou je lidnummer bij de hand)