Vakantie met zorg

Heerlijk op vakantie, met begeleiding en aandacht
Twee lachende oudere dames op vakantie
Heeft u problemen met uw gezondheid en kunt u daardoor niet op vakantie? Dan is een vakantie met zorg dé oplossing voor u. Uw ledenvoordeel: gratis en vrijblijvend een vrijwilliger aan huis die samen met u de vakantie uitkiest die bij u past.

Dit biedt Vakantie met zorg

• Uitstekende begeleiding en aandacht
  • Geselecteerde accommodaties in Nederland
  • Accommodaties voorbereid op vakanties met zorg

Vrouw met sombreroVakantie met aandacht

Een vakantie met zorg betekent heerlijk op vakantie met het Vakantiebureau. U krijgt de aandacht die u nodig heeft. Er gaan gediplomeerde verpleegkundigen, verzorgenden en vrijwilligers mee. Zij staan klaar voor zorg, een helpende hand of een luisterend oor. Ook verzorgen zij het programma van uitstapjes en andere activiteiten.

Voorbereide accommodatie

U verblijft in een accommodatie in Nederland die voorbereid is op vakantiegangers als u: die begeleiding nodig hebben. Het Vakantiebureau heeft een groot netwerk van vrijwilligers.

Typen vakantie

Bij het Vakantiebureau kunt u verschillende typen vakantie boeken:

• Gemengde seniorenvakanties: senioren zonder zorg of met lichte zorg en senioren met (intensieve) zorg
  • Seniorenvakanties zonder zorg of met lichte zorg
  • Vakanties voor mensen met een licht verstandelijke beperking
  • Vakanties voor mantelzorgers en thuiswonende partner met dementie
  • Combinatievakanties voor mensen met een visuele beperking en senioren zonder zorg of met lichte zorg
  • Creatieve week
  • Muziekweek
  • Vakanties voor eenoudergezinnen

Kijk voor meer informatie op de website van het Vakantiebureau.

Uw voordeel als lid

Als lid van de ledenvereniging kunt u gebruik maken van een exclusieve service: gratis en vrijblijvend een vrijwilliger bij u aan huis om samen met u de vakantie uit te kiezen die bij u past. Een vakantie die rekening houdt met uw gezondheid en de hulp die u nodig heeft. Ook kan de vrijwilliger uitleg geven over de verschillende vakanties van het Vakantiebureau.

Voorwaarden

U bent lid van de ledenvereniging. Voor € 20,50 per jaar bent u al lid. Lid worden.

Boek uw vakantie met zorg

1. Zoek de vakantie uit die bij u past: vakantie-overzicht van het Vakantiebureau.
  2. Bel het Vakantiebureau: 0343 - 745 890. Houd uw lidnummer bij de hand.
  3. Vertel dat u lid bent van de ledenvereniging.
  4. Als u dat wilt: maak een afspraak voor de exclusieve service van de ledenvereniging. Een vrijwilliger komt bij u thuis om samen met u uw vakantie voor te bereiden en te boeken.

Nalezen

Wilt u de informatie over vakanties met zorg nog even nalezen? Download en print dan de vakantiegids Vakanties met aandacht 2019.

Meer over