Vers uit de diepvries

Vriesverse maaltijden
Het hele jaar door eten waar je zin in hebt, zoals boerenkoolstamppot in de zomer of spinazie in de winter? En tóch elke dag verse groenten eten? Dat kan met de vriesverse maaltijden van Vers aan Tafel.

Voedingsvezels en vitaminen blijven behouden

In tegenstelling tot wat veel mensen denken, zijn de voedingswaarden van een vriesverse maaltijd zeer hoog. De maaltijden worden met verse ingrediënten bereid en direct na het koken ingevroren in een professionele diepvries. Deze brengt de maaltijden snel tot een kerntemperatuur van -18 graden. Daarmee blijven voedingsvezels en vitaminen die op dat moment in de producten zitten perfect behouden. Door de snelle invriestechnieken blijft de smaak optimaal bewaard.

Natuurlijke manier van bewaren

Een groot voordeel van vriesverse maaltijden is dat er geen onnatuurlijke conserveringsmiddelen hoeven worden toegevoegd. Invriezen is immers een natuurlijke manier van bewaren, waardoor de maaltijd maandenlang houdbaar is. Maar dat niet alleen. De keuze voor vriesverse maaltijden is ook nog eens goed voor het milieu. Bij het koken van de maaltijden is er weinig tot geen verspilling. Goed voor jou én de leefomgeving!

Vers aan Tafel van groei tot op tafel

De voordelen van vriesverse maaltijden:

•    Altijd eten waar je zin in hebt
  •    Bereid met verse ingrediënten
  •    Geen toevoegingen van bewaarmiddelen en onnodige smaak- en kleurstoffen
  •    Natuurlijk behoud van smaak, voedingswaarden, geur en kleur van de maaltijden
  •    Langer houdbaar
  •    Minder voedselverspilling

Ontdek het gemak van Vers aan Tafel…

… door altijd een lekkere en gezonde vriesverse maaltijd in de diepvries te hebben, voor als je een keer geen tijd of zin heeft om zelf te koken. Ben je nog niet bekend met de maaltijden van Vers aan Tafel?
Probeer onze zes populairste maaltijden voor slechts € 27,50* en ontvang een Vers aan Tafel bord cadeau! OP = OP

Proefbox_Vers aan Tafel

Bestellen?

Bestel de Proefbox of zes losse maaltijden met jouw ledenkorting via www.versaantafel.nl/esprialedenvereniging
Gebruik actiecode 22ELVVRIESVERS om te profiteren van de korting.
Let op! Maak eerst via deze pagina een account aan zodat je kunt profiteren van jouw ledenkorting.

Waarom Vers aan Tafel?

• Een ruime keuze uit veel lekkere Hollandse gerechten én gerechten uit andere keukens, zoals de Italiaanse en Oosterse
  • Op klassieke wijze gekookte maaltijden: we koken net zoals thuis, maar dan in grotere pannen
  • Veel aandacht voor gezonde maaltijden, zoals met extra veel groenten en minder zout
  • Je bestelt wanneer jij dat wil, dus geen verplichte afname voor langere tijd
  • Gratis thuisbezorgd door onze eigen bezorgers

*De ledenkorting is reeds verwerkt in de prijs.