Vertellis

Even geen mobiel, maar aandacht voor elkaar. Exclusief voor leden: 30% korting
Je hebt een druk bestaan: werk, kinderen, vrienden... Het is een hele kunst om alle ballen hoog te houden. En lukt het nog om aandacht te besteden aan je partner, je gezin, jezelf? Gewoon een leuk gesprek, niet via de mobiel? Vertellis helpt je daarbij. Nu met 30% ledenkorting.

Liefde en begrip

Vertellis zorgt voor onverwachte en diepgaande gesprekken. Trek een kaart, stel een eenvoudige vraag en krijg een verrassend antwoord. Een speelse manier om snel to-the-point te komen: je bespreekt wat je echt belangrijk vindt. Je komt tot nieuwe inzichten, krijgt meer begrip voor elkaar. Met Vertellis zet je liefde en begrip op 1.

• Speels en laagdrempelig
  • Gemaakt door coaches in psychologie en persoonlijke ontwikkeling
  • Aanbevolen door Koffietijd, Inspirerend leven, Linda en Libelle

Vertellis edities, chapters en viltjes

Omslag Vertellis feestdagen-editieFeestdagen-editie

Dit vragenkaartspel is perfect voor Kerst, Oud en Nieuw, verjaardagen of andere vrienden- en familie-aangelegenheden. Samen sta je stil bij unieke momenten van het afgelopen jaar en praat je over plannen en dromen voor het komende jaar.

Geschikt voorvrienden, families en collega’s

Omslag Vertellis relatie-editieRelatie-editie

Regelmatig fijne herinneringen ophalen, de dingen bespreken die ertoe doen en samen dromen en plannen maken voor de toekomst. Dit vragenkaartspel is dé manier voor een liefdevolle relatie. Alle belangrijke onderwerpen van jullie leven komen spelenderwijs aan bod.

Geschikt voor: stellen, ook te spelen samen met een bevriend stel

Omslag Vertellis gezinseditieGezinseditie

Speciaal gemaakt voor gezinnen met kinderen, in alle mogelijke gezinssamenstellingen, om een gezellige en betekenisvolle avond te beleven. Iedereen krijgt het woord. Het vragenkaartspel zorgt voor onverwachte, grappige en belangrijke gesprekken binnen het gezin.

Geschikt voor: gezinnen met kinderen vanaf 8 jaar

Vertellis KIDSVertellis KIDS

Hét vragenboekje voor kinderen om ze vrolijker en met meer aandacht in het leven te laten staan. Vertellis KIDS helpt de band tussen ouder en kind nog sterker te maken. Mindfulness en plezier in één boek! Compleet met inspirerende quotes en verhalen wordt dit een van de meest waardevolle boekjes waarmee jouw kind positieve gewoontes creëert.

Geschikt voor: gezinnen met kinderen vanaf 6 jaar

€ 12,56 (normaal € 17,95) Gratis verzending

Vertellis ChaptersVertellis Chapters

Dagboek, notitieboek en inspiratieboek in één. Succesvol wapen tegen stress. Inspirerende quotes, verhalen en feitjes helpen je om meer uit je dagen en weken te halen. En prikkelende vragen die je helpen te reflecteren en je leven bewuster vorm te geven.

Geschikt voor: ambitieuze mensen die meer uit zichzelf willen halen

€ 17,47 (normaal € 24,95) Gratis verzending

Vertellis ViltjesVertellis Viltjes

Drankviltjes met interessante vragen. Het pakket van 20 Vertellis Viltjes zorgt voor meer connectie en diepgang op speciale momenten met vrienden en familie. Nog leuker: de Viltjes krijg je voor de ledenprijs van € 6,99 als je ook een ander Vertellis-product bestelt!

Perfect voor: verjaardagen, feestdagen en borrels

€ 8,75 (normaal € 12,50) Gratis verzending

Zo bestel je Vertellis met ledenkorting

1. Klik hierboven op de roze knop Inloggen.
  2. Log in en je ziet de knop Bestellen. Klik hierop.
  3. Controleer het formulier en verstuur het.
  4. Je ontvangt een e-mail met een kortingscode en instructies.

Voorwaarden

• Je bent lid van de ledenvereniging. Voor € 20,50 per jaar ben je al lid. Lid worden

Meer over