Vitali-tijd | 24 oktober in Emmen

Laat je inspireren over gezonde voeding en beweging
Je bent fit en vitaal en wilt dat natuurlijk blijven. Of je wilt je fitter voelen, meer energie hebben. Maar hoe zorg je daar nou voor? Stap 1: kom naar Vitali-tijd, 24 oktober in het Atlas Theater in Emmen. Een avond van Icare Ledenvereniging vol inspirerende verhalen over gezonde voeding en beweging van bekende sprekers zoals Gerard Kemkers en Gerard Nijboer. Ervaar hoe je meer energie krijgt en lekker gezond blijft. Meld je direct aan! De toegang is gratis.

• Logo Vitali-tijdInspiratie over gezonde voeding en beweging
  • Gratis toegang voor iedereen
  • Goodiebag met gezonde inhoud

Meld je direct aan

Bellen kan ook: 088 - 383 20 00

Dit ervaar je op Vitali-tijd

Vitali-tijd - Gerard KemkersMeer bewegen, anders bewegen, gezonder eten… We hebben allemaal wel eens gedacht: daar zou ik meer aan moeten doen. Maar hoe pas ik het in mijn drukke bestaan in? Ervaar het op de avond Vitali-tijd van Icare Ledenvereniging!

Deskundigen vertellen hun inspirerende verhalen over gezonde voeding en beweging. Maar vooral over hoe je daar meer energie van krijgt. En natuurlijk hoe het jou gaat lukken om gezond te blijven. Avondvoorzitter is schaatscoach Gerard Kemkers.

Vitali-tijd - Gerard NijboerZo lukt het om te gaan bewegen

Olympisch kampioen marathonlopen Gerard Nijboer vertelt hoe het je lukt om te gaan bewegen. Daarbij laat hij Imagine Run zien, een app die je helpt om vaker de wandel- of hardloopschoenen aan te trekken.

Vitali-tijd - Jan BuiningEten wij wel normaal?

Voedingsdeskundige Jan Buining van TastyBasics houdt je een spiegel over voeding voor: is het eigenlijk wel normaal wat wij eten?

Vitali-tijd - Hans de VriesKom in beweging

Sportarts Hans de Vries laat je ervaren waarom bewegen zo belangrijk is. En daarbij kom je zelf ook in actie!

Vitali-tijd - Emmen GezondZo maak je de buurt gezond

Heb je ideeën om de buurt gezonder te maken? Dan is het verhaal van M&Gezond! interessant voor jou. Want dat gaat over hoe je samen met de gemeente Emmen jouw plan voor een gezondere leefomgeving kunt realiseren. De gemeente laat je nog meer manieren zien om dit bereiken.

Meld je direct aan

Bellen kan ook: 088 - 383 20 00

Datum en locatie

Vitali-tijd - Voorgevel Atlas Theater EmmenDatum