Webinar verhalen vertellen

Verhalenvertellers Corine en Tom lezen voor
Op Wereldverteldag treden verhalenvertellers Corine en Tom op bij Espria Ledenvereniging. In dit webinar brengen ze mooie, verrassende en gezellige verhalen voor jong en oud. Meld je aan en droom weg bij een verrassend verhaal!

• Geniet van een verrassend verhaalTom en Corine verhalenvertellers
  • Verteld door Tom en Corine, ervaren verhalenvertellers
  • Ontspan en droom weg
  • Thuis te volgen via je laptop, tablet of telefoon
  • Gratis voor leden en niet-leden

20 maart 2022 om 14.00 uur

Meld je nu aan

Weet je niet precies hoe het werkt? Geen probleem. Bel 088 – 383 20 00, we helpen je graag verder.

Hierover gaat het webinar

Een sprookje, een zeemansverhaal, een dierenverhaal, verhalen van ver of juist dichtbij? Waar luister jij graag naar? Tijdens het webinar 'Verhalen vertellen' ga je genieten van een mooi verhaal.

Over de verhalenvertellers

Tom en Corine vertellen sinds begin jaren negentig hun verhalen. Ze hebben verschillende vertelcursussen en opfrisworkshops gevolgd bij bekende verteldocenten. Door veel optredens hebben ze hun verteltalent verder ontwikkeld. Ze putten uit een geheel eigen repertoire met zowel zelfgemaakte als bestaande verhalen. Verhalen spelen zich overal af. Dichtbij huis of iets verder in Europa, in Azië en in Afrika. Kortom, twee zeer verschillende vertellers, met ieder een eigen stijl en eigen verhalen: een boeiende mix!

Wat is een webinar?

Een webinar is een korte workshop of cursus op internet. Een deskundige vertelt over een bepaald onderwerp, bijvoorbeeld slank worden of eenzaamheid. Als deelnemer kun je actief meedoen door vragen van de deskundige te beantwoorden, en door zelf vragen stellen. Maar je komt zelf nooit in beeld. Ook kun je een schuilnaam gebruiken.
Aan een webinar neem je deel achter je eigen computer, tablet of smartphone. Het maakt niet uit waar je bent. Als je maar op het tijdstip van het webinar bent ingecheckt (supereenvoudig!).