Woongelukdag

In het Zlimthuis Beleefhuis Hoogeveen
Op 14 februari vieren we Valentijn met een Woongelukdag. Icare Ledenvereniging nodigt u uit om woon-geluk te ervaren met demonstraties, leuke workshops en verrassende activiteiten. U bent van harte welkom om kennis te maken met slimme woonoplossingen, tips en trucs voor een veilig en vitaal thuis. Een leuke dag met nieuwe ervaringen!

Dit kunt u beleven op de Woongelukdag

Ervaar meer keuken-geluk met de kooktips van Pierre Wind. Krijg meer badkamer-geluk met de slimme tips uit de demonstratie. Probeer de mini-trampoline van Bellicon uit voor meer gezond-geluk. En vraag gratis een Thuisscan aan voor meer huis-geluk.

ProgrammaPierre Wind

• Koken met Pierre Wind
    Topkok Pierre Wind geeft gezonde en originele kooktips en laat u ook slimme keukentrucs en veilige keukenproducten zien.
  • Gezondheidscheck Wellpoint
    Meet uw gewicht, BMI, hartslag en bloeddruk.
  • Bellicon mini-trampoline uitproberen
    Sportief bezig zijn kan met deze mini-trampoline. Gewoon thuis, op de momenten dat het u schikt. Zonder uitputtende trainingsschema’s, met een glimlach op uw gezicht.
  • Zlimme Thuistechnologie
    Technologie waarmee u thuis handelingen makkelijker en veiliger maakt (zoals domotica). Domotica is de samenhang van technologie ten behoeve van de automatisering van processen in en rondom de woning.
  • Badkamerdemonstratie
    Badkamers kunnen onveilig worden als u ouder wordt. De kans op uitglijden op natte vloeren of in de douchecel is aanwezig. Er zijn slimme en simpele oplossingen om dit te voorkomen. We brengen u graag op ideeën.
  • Demonstratie brandweer Drenthe
    Weet u wat er in uw huis kan zorgen voor brand? Hoe u bij brand veilig kunt vluchten? En wat u moet doen bij vlam in de pan? Beleef het in de Brandweer VR Experience!

LET OP HuisgelukWe bieden ook 2 workshops aan. Hiervoor kunt u zich op de dag zelf aanmelden

Waar en wanneer?

Datum donderdag 14 februari 2019
Tijd 10.00 – 12.30 uur of 12.30 – 15.00 uur