Zo helpen we de thuiszorg

Bekijk wat we voor jouw cliënt kunnen betekenen
Geen vraag is ons te gek. Samen zorgen we ervoor dat iedereen de beste hulp krijgt.

Wij kunnen cliënten van zorgprofessionals op verschillende manieren ondersteunen. Bijvoorbeeld door het regelen van huishoudelijke hulp, vervoer en het vinden van een maatje voor de gezelligheid. Met Medipoint is een speciale route afgesproken zodat ook de ledenvereniging  hulpmiddelen kan aanvragen. Op elke vraag waarvoor geen indicatie nodig is, proberen we een oplossing te vinden. Of we helpen mensen om goed beslagen ten ijs een indicatie aan te vragen als er wel geïndiceerde zorg nodig is. Bijvoorbeeld door hen voor te bereiden op een keukentafelgesprek. Onze ledenadviseurs zetten we in bij ingewikkeldere vragen, zij komen zelfs bij mensen thuis als dat nodig is. Ze zijn ook heel goed opgeleid om ‘de vraag achter de vraag’ op te halen.

Meer informatie

Blader eens door onze catalogus en kijk wat wij voor jou en jouw cliënt kunnen betekenen. Of klik hieronder meteen door naar de service die je zoekt. Als zorgprofessional kun je ook ons speciale telefoonnummer 088 - 383 20 02 bellen. Daar worden collega's uit de thuiszorg met voorrang geholpen.