Zo terugverdiend

Het voordeel van Sylvia en Ben
Sylvia en Ben zijn sinds een paar weken de trotse ouders van zoon Joep. Tijdens de zwangerschap en na de bevalling maakten ze extra gebruik van producten via de ledenvereniging. Zo besparen zij dit jaar meer dan € 250,- en hebben ze hun lidmaatschapsgeld zo weer terugverdiend!

Dit besparen Sylvia en Ben met het lidmaatschap

ZwangerFit

Sylvia volgde de cursus ZwangerFit bij de plaatselijke sportschool. Een deskundige fysiotherapeut vertelde haar precies welke spieren ze in welke maand kon trainen. Sylvia: “Een goed programma dat je helpt fit te blijven tijdens de zwangerschap en je voorbereidt op de bevalling en de periode daarna.”

Borstkolf

De borstvoeding van Sylvia kwam niet direct op gang. Via de ledenvereniging huurde ze met korting een borstkolf. Met een kolf kun je ook een kleine voorraad melk aanleggen. Handig als je baby een nachtje logeert bij opa en oma of als je weer aan het werk gaat.

Zorgverzekering

Via Menzis sloten ze jaren geleden een zorgverzekering af. Omdat de ledenvereniging afspraken heeft gemaakt met deze verzekeraar krijgen Sylvia en Ben collectiviteitskorting. En dat scheelt ze per persoon bijna € 80,- per jaar!

Sporten met korting

Ben gaat graag naar de sportschool. Na een drukke werkdag even alle stress eruit spinnen, boksen of roeien. Via de ledenvereniging krijgt hij korting op zijn sportabonnement bij BasicFit. En op de momenten dat Ben niet sport, gebruikt Sylvia de sportpas. Samen genieten voor de prijs van een!

De voordelen op een rij

• Zwanger fit > €25,- korting
  • Borstkolf > €22,- korting
  • Zorgverzekering (Menzis) >  €78 p.p. = €156,- korting
  • Sporten met korting > €52,27 korting
  • Totaal € 255,27 voordeel in 1 jaar

Geniet ook van korting!

Ontdek de voordelen van de ledenvereniging en verdien je lidmaatschapsgeld terug met korting op producten en diensten. Ken je een vriendin, vriend of familielid voor wie een lidmaatschap ook interessant is? Vertel het gerust verder! Een lidmaatschap kost € 22,50 per huishouden, per kalenderjaar.

Chatten

Chat met onze