Ledenvoordeel Zorgverzekering 2023

Zit je nog goed met je zorgverzekering?
Neem voor het eind van het jaar de tijd om te checken of je zorgpolis nog goed bij je situatie past. Wij helpen daar graag een handje bij. We zetten alle informatie over onze collectieve zorgverzekeringen voor je op een rijtje. Je krijgt als lid korting op je aanvullende verzekering. Bovendien zitten er extra vergoedingen in de pakketten. We hebben met vier zorgverzekeraars afspraken gemaakt. Onze nieuwe Zorgvergelijker helpt je uit te zoeken welke collectieve polis aansluit bij je wensen.

Wil je overstappen? Je kunt je uiterlijk op 31 december 2022 afmelden bij je huidige verzekeraar. Uiterlijk 31 januari 2023 moet je een nieuwe zorgverzekering voor 2023 afgesloten hebben.

Zorgvergelijker

Leg je opties naast elkaar

Korting bij 4 collectieven

Alles op een rijtje

Wil je overstappen?

Meld je hier aan

Collectieve zorgverzekering: zo werkt het

Een collectieve zorgverzekering sluit je af met een groot aantal mensen. Bijvoorbeeld via je werk, sportvereniging, beroepsvereniging of ledenvereniging. Met een collectieve verzekering krijg je korting op je premie aanvullende verzekeringen. De extra vergoedingen zijn gericht op je persoonlijke situatie. Heb je een partner en/of kinderen? Zij krijgen ook collectieve korting.

Voordeel op maat voor elke levensfase

De combinatie van je lidmaatschap en een collectieve zorgverzekering biedt je voordeel, wat je situatie ook is:

Hulp nodig bij je collectieve zorgverzekering?

Wil jij meer weten over een collectieve zorgverzekering via de ledenvereniging? Ben je benieuwd wat het best bij jouw situatie past? Stel je vraag aan onze ledenadviseur. Bellen kan ook: 088 - 383 20 00. We geven je graag uitleg over de voordelen en de extra vergoedingen. Zo kies je de collectieve zorgverzekering die het beste bij jou past.

Chatten

Chat met onze