Zorgeloos thuis ouder worden

Zit je nog goed met je zorgverzekering?
Heb je ervaren jaren op je teller en ben je bewust bezig met fit en vitaal blijven? Wil je zo zorgeloos mogelijk thuis blijven wonen? Of heb je vragen over zorg en hulp thuis? De combinatie van een collectieve zorgverzekering bij Univé of Zilveren Kruis en je lidmaatschap van Espria Ledenvereniging biedt je aanbod op maat. Daarmee zit je goed:
  • 10% korting op de aanvullende zorgverzekeringen en tandarts verzekeringen van Zilveren Kruis. Dit geldt ook voor je partner.
  • 10% korting op de aanvullende zorgverzekeringen van Univé. Dit geldt ook voor je partner. En je krijgt je lidmaatschap van Espria Ledenvereniging gratis (Univé betaalt dit terug bij een aanvullende verzekering).
  • Tot 36 fysiotherapie behandelingen vergoed in de collectieve aanvullende pakketten.
  • Voordelen bij je lidmaatschap: o.a. gratis voorbereidend gesprek voor WMO en korting op persoonsalarm. Lees hieronder meer over de voordelen.

Zo sluit je deze collectieve zorgverzekering af

Meld je rechtstreeks aan bij Univé        of        Meld je rechtstreeks aan bij Zilveren Kruis

En ben je nog geen lid?     Word dan lid van Espria Ledenvereniging        Je bent al lid voor maar €22,50 per jaar.

Heb je vragen? Bel ons op: 088 - 383 20 00. We staan 24/7 voor je klaar.

Ledenvoordeel ter ondersteuning bij zorgeloos ouder worden

• Ondersteuning regelen om zelfstandig prettig te blijven wonen? Wil je bijvoorbeeld weten welke hulp mogelijk is via de gemeente vanuit de WMO? Je bent goed voorbereid op de vragen van de gemeente met een gratis voorbereidend keukentafelgesprek (ook wel WMO-gesprek genoemd) met één van onze deskundige ledenadviseurs.
  • Als je extra zekerheid in onverwachte situaties wilt, adviseert de ledenvereniging je over een persoonsalarm. Zodat je een abonnement en alarmapparaat neemt die bij je situatie passen. Met scherpe abonnementstarieven en veel korting op alarmapparaten en de kosten van installatie. En inzicht of professionele alarmopvolging door jouw zorgverzekering vergoed wordt.
  • Wil je zo lang mogelijk comfortabel en veilig wonen waar je woont? Bij het gratis GeWoon thuis gesprek komt een ledenadviseur bij je thuis. Ze denkt mee in slimme woonoplossingen en geeft tips en onafhankelijk advies voor meer veiligheid en comfort. Zodat jij je veilig thuis blijft voelen op de plek waar je woont. Zo ben je goed voorbereid op de toekomst, vóórdat thuis wonen een uitdaging wordt.
  • Woon je zelfstandig en komt er regelmatig iemand uit uw omgeving om jou te helpen? Maar wil je niet altijd van je mantelzorger afhankelijk zijn? Of wil jouw mantelzorger er even tussenuit? De ledenvereniging helpt met een vervangende mantelzorger in samenwerking met Saar aan Huis. En je krijgt 5% korting op het uurtarief. Let op: ben je aanvullend verzekerd via Univé? Dan heb je recht op een aantal dagen volledige vergoeding van vervangende mantelzorg.
  • Heb je hulp nodig om de huishoudelijke taken gedaan te krijgen? De Ledenvereniging helpt om een goede hulp te vinden, bijvoorbeeld via UWassistent met 2,5% korting op het uurtarief.
  • Lukt het niet om zelf (elke dag) te koken? Vers aan Tafel levert je lekkere gezonde maaltijden. Vers gekookt en direct diepgevroren. Altijd op voorraad in je vriezer. Op een vaste dag in de week gebracht door een klantvriendelijke bezorger. En je krijgt 15% korting.
  • Als lid van de ELV profiteer je bovendien van voordeel op nog meer producten en diensten. Kijk voor een overzicht op www.ledenvereniging.nl/ledenvoordeel.

Aanmelden voor collectieve zorgverzekering

Leden van Espria Ledenvereniging kunnen deze collectieve verzekeringen afsluiten. Je krijgt 10% korting op je aanvullende zorgverzekeringen. Houd je lidnummer bij de hand.

Meld je hier rechtstreeks aan bij Zilveren Kruis. of meld je hier rechtstreeks aan bij Univé. Je kunt ook langsgaan bij een van de winkels van Univé. Vind een Univé winkel bij jou in de buurt.

Overweeg je een andere zorgverzekering?

Als lid krijg je 5-6% korting op onze andere collectieve aanvullende verzekeringen bij De Friesland en Menzis.

Chatten

Chat met onze