Loophulpmiddelen

Exclusief voor leden: gratis huur loophulpmiddelen
Heb je moeite met lopen of heb je iets gebroken? En zoek je krukken of een rollator? Deze loophulpmiddelen worden niet volledig vanuit de basisverzekering vergoed. Als lid van de ledenvereniging leen je wel gratis een aantal van deze loophulpmiddelen.

Huur

Maximaal 13 weken gratis huur

(normaal tarief € 24,99 voor maximaal 13 weken)

• Krukken (eiffelkruk, elleboogkruk, onderarmschaalkruk, okselkruk)
  • Looprekken

Eerste 13 weken gratis huur

• Standaard rollator (normaal € 9,99 per week)

Aanvragen

• Een loophulpmiddel leen je bij Medipoint (thuiszorgwinkel, webshop of telefonisch: 088 102 01 00), en bij Zuiver Zorg (Gildenstraat 1a, 3861 RG Nijkerk, 033 - 762 07 00).
  • Houd je ledenpas bij de hand!

Ledenvoordeel

• Gratis eenvoudige loophulpmiddelen lenen bij Medipoint en Zuiver Zorg
  • Eerste 13 weken geen huur voor een standaard rollator

• Je bent lid van Espria Ledenvereniging. Voor € 22,50 per jaar ben je al lid!
  • Neem je ledenpas mee naar de thuiszorgwinkel.
  • Gratis uitleen geldt alleen voor het loophulpmiddel zelf.
  • Ophalen is gratis. Bezorgen kost € 7,50 per rit.
  • Lichtgewicht rollators worden niet vergoed, je kunt deze huren of kopen. Huren van een lichtgewicht rollator kost € 12,50 per week.
  • Na de gratis uitleenperiode of als je geen lid bent, is de huur van een standaard rollator € 9,99 per week.
  • Na de gratis uitleenperiode of als je geen lid bent, bedragen de kosten van krukken of een looprek eenmalig € 24,99.

Loop geen vergoedingen mis vanuit je collectieve zorgverzekering. Met de online Vergoedingencheck zorgverzekering zie je in één oogopslag waar je recht op hebt.