Coronathuispakket

Een beetje extra ondersteuning in coronatijd
Kom je in aanraking met corona? En kun je daardoor wel wat hulp gebruiken? Of zie je door corona minder mensen en wil je graag wat meer contact? Dan helpt de ledenvereniging met het coronathuispakket en diverse activiteiten.

De ledenadviseur zoekt samen met jou naar oplossingen

In het coronathuispakket zitten handige diensten die helpen als je in aanraking met corona komt. De ledenadviseur kijkt samen met jou waar je behoefte aan hebt en hoe de ledenvereniging kan ondersteunen. Zo kun jij je richten op het herstel of de quarantaine goed doorkomen.

Dit kan de ledenadviseur bijvoorbeeld voor je doen:

Maaltijdservice

De ledenadviseur kan ervoor zorgen dat jij snel een warme maaltijd op tafel hebt met onze maaltijdservice. Zelfs al binnen 24 tot 48 uur. Elke dag smakelijk en verantwoord eten.

Persoonsalarm

Gemakkelijk alarm slaan als er iets met je gebeurt. Met één druk op de knop. Zodat er zo snel mogelijk iemand bij je is om te helpen. Vrijwel altijd binnen 30 minuten. Persoonsalarm: een veilig gevoel.

Medicijnen halen

Zoek je iemand die je medicijnen ophaalt bij de apotheek? De ledenadviseur denkt met je mee en gaat op zoek. Zodat je er zelf niet uit hoeft.

Wil je meedoen? Of wil je weten hoe de ledenadviseur jou kan helpen? Bel 088 – 383 20 00 of meld je online aan.

Gezellig contact met anderen

Krijg je door corona minder bezoek en wil je wel graag contact met anderen? Doe mee aan deze leuke activiteiten van de ledenvereniging:

Goedemorgen chatservice via Whatsapp

Begin de dag gezellig en ontvang elke ochtend van de ledenvereniging een goedemorgen appje op je telefoon. Gewoon om je een fijne dag te wensen en dat je weet dat we aan je denken. Het enige dat je nodig hebt is een mobiele telefoon waarop de Whatsapp app staat.

Koffiemomentje

Herstel je van corona, maar heb je wel zin om andere mensen te ontmoeten? Doe mee aan het koffiemomentje van de ledenvereniging. Elke week drinken we online een kopje koffie. Kletsen hoeft niet, alleen luisteren mag ook. We vinden het gezellig als je meedoet. Het enige dat je nodig hebt is een pc, tablet of telefoon met internetverbinding.

Stuur een kaartje, krijg een kaartje

Vind jij het leuk om een kaartje te sturen of een kaartje te ontvangen? Dan is dit je kans. Doe mee met onze actie en geef aan of je een kaartje wilt ontvangen, wilt versturen of beide. Je maakt er niet alleen jezelf blij mee, maar ook een ander!

•  Je bent lid van Espria Ledenvereniging.
  •  Het coronathuispakket biedt geen huishoudelijke hulp en vervangende mantelzorg.
Body

Zo vraag je het coronathuispakket aan

Bel 088 - 383 20 00

Of vraag online aan in 4 eenvoudige stappen:

1. Klik hieronder op de knop Inloggen
  2. Log in met je lidnummer of het e-mailadres dat bij ons bekend is
  3. Scroll naar beneden en klik op de knop Aanmelden.
  4. Controleer je gegevens. Klopt alles? Klik op de knop Versturen