Ring video-deurbel

Met Ring ben je altijd thuis
Gaat de bel en weet je niet wie er voor de deur staat? De Ring video-deurbel helpt. Je ziet via je smartphone, tablet of pc wie er aanbelt en kunt met elkaar praten. Jij bepaalt of je de deur opent. Ook als je niet thuis bent, kun je via je je telefoon zien wie er aanbelt en vragen wat iemand komt doen.
  • Ring videodeurbel - Ring Video Doorbell Satin NickelLaagste prijs van Nederland: € 79,- (€ 20,- ledenkorting)
  • Eenvoudig installeren, gereedschap meegeleverd
  • Meerdere smartphones koppelen
  • Voor Android, iOS & Windows (tablet + pc)
  • Gratis verzending

Zo werkt de Ring video-deurbel

Ring videodeurbel - hand met smartphone met daarop Ring-appEr zijn momenten dat de deurbel gaat en het niet goed past naar de deur te lopen. Bijvoorbeeld als je eten aan het koken bent of de kinderen naar bed brengt. Maar ook als je (tijdelijk) moeite hebt naar de deur te lopen of als het donker is en je de voordeur liever niet meer opent. Voor al die momenten is er de Ring videodeurbel. Op afstand, zowel in huis als elders, via je smartphone, tablet of pc zien wie er voor de deur staat en met elkaar praten.

In deze situaties is de Ring video-deurbel handig

• Je verwacht een pakketje maar je bent niet thuis. Zodra er wordt aangebeld, vertel je de bezorger dat het pakket bijvoorbeeld bij de buren bezorgd kan worden.
  • Ben je mantelzorger en zorg jij voor iemand die de Ring video-deurbel heeft geïnstalleerd? Dan kun jij op afstand op jouw telefoon, tablet of pc zien wie er bij hem voor de deur staat en met elkaar praten. Een veilig idee.
  • Zit je door corona ziek thuis of vind je het veiliger nu niet met mensen te spreken bij de voordeur? Ook dan helpt de Ring video-deurbel. Op afstand zien wie er aanbelt en met elkaar praten. Wel zo gemakkelijk en veilig.

Dit heb je nodig

• Goed werkende Wifi
  • Android versie 4.0 of nieuwer / Windows versie Windows 10 of nieuwer / iOS8 of nieuwer.
  • Smartphone verbonden met Wifi, 3G- of 4G-netwerk

Inhoud pakket