Winterbox aanbieding

Het is stamppottenweer
Niets heerlijker dan een stamppotje, helemaal in de koude wintermaanden! Vers aan Tafel heeft een ruim aanbod aan oer-Hollandse maaltijden. Van de klassieke snert tot een lekkere stamppot met bijvoorbeeld een heerlijke gehaktbal in huisgemaakte jus.

Speciaal voor het winterseizoen hebben zij een maaltijdbox samengesteld met zes heerlijke stamppotten. Ga je voor de klassieke Hollandse boerenkoolstamppot met spekjes en rookworst of voor de vegetarische stamppot van spinazie met een omelet? En een leuk feitje: alle stamppotgerechten van Vers aan Tafel worden gemaakt van échte aardappelen! De aardappelen komen vers van het land, worden geschild, gekookt en gestampt in hun eigen keuken. Daardoor hebben de stamppotten een ambachtelijke smaak en dat proef je!

Haal de winter in huis en bestel de Winterbox nu met maar liefst 5 euro korting! Van € 36,39 nu tijdelijk voor slechts € 31,39. Vers aan Tafel bezorgt de maaltijden gratis bij je thuis zodat je zelf niet meer de deur uit hoeft!

De Winterbox bevat de volgende maaltijden:

▪   Stamppot van spinazie met een omelet
▪   Ambachtelijke zuurkoolstamppot met spekjes en gesneden rookworst in jus
▪   Hollandse boerenkoolstamppot met spekjes en gesneden rookworst in jus
▪   Hete bliksem met braadworst in jus
▪   Stamppot van rode kool met gehaktballetjes in jus
▪   Preistamppot met malse kipfilet in jus

Gebruik actiecode 23ELVWINTERBOX bij jouw bestelling om te profiteren van jouw persoonlijke korting!

Winterbox

Winterbox met zes heerlijke stamppotten bestellen?

Probeer nu de de Winterbox* met zes heerlijke stamppotten en ontdek het gemak van Vers aan Tafel! Ga naar www.versaantafel.nl.

*De Winterbox actie is niet geldig i.c.m. andere acties en aanbiedingen.