Help de thuiszorg

Aan alle thuiszorgontvangers
Ontvang je thuiszorg maar heb je meer ondersteuning nodig?

Wij zitten dag en nacht klaar om te helpen.

Bel ons op 088 383 20 00!

Aan alle thuiszorgontvangers

Open brief aan thuiszorgontvangers

Hallo beste mensen achter de voordeur,

Hoe gaat het? Voor veel mensen die van thuiszorg afhankelijk zijn, is het door corona een moeilijke en onzekere tijd. Misschien geldt dat ook voor jou. Want  ook als je thuiszorg krijgt, blijft die beperkt tot de noodzakelijke zorghandelingen. Logisch, want veel zorgmedewerkers hebben het veel te druk. Maar jij maakt je zorgen. Omdat je het niet meer redt thuis  en niemand kunt vinden die je helpt bij het schoonmaken of koken. Of die een keer boodschappen voor  je doet. Omdat je de deur niet meer uit kunt en zo graag eens met iemand een praatje wilt maken, of  koffiedrinken. Of omdat je je niet veilig voelt, alleen in huis.

Zorgmedewerkers werken zich massaal een slag in de rondte om zoveel mogelijk mensen te helpen. Bij hen is de werkdruk al tijden erg hoog. Daarom ontlasten we de thuiszorg waar het maar kan. Zorgen we voor passende hulpmiddelen. Regelen we iemand die boodschappen voor je doet. Helpen we je bij jouw aanvraag voor WMO-ondersteuning. Vinden we hulp in de huishouding voor je.

Tegen iedereen die het even niet meer weet zeggen we: wij zijn er voor je! Wat je vraag ook is, bel ons. Samen zoeken we een oplossing. Dat doen wij als ledenvereniging al jaren. En dat lukt ons omdat we met velen zijn. Met 310.000 huishoudens regelen we samen goede en betaalbare oplossingen met en voor onze leden. En zorgen we ervoor dat je ook nu de hulp krijgt die je zoekt. Zodat zorgmedewerkers de zorg kunnen blijven verlenen die zo ontzettend nodig is.

Bel ons nu! 088 - 383 20 00. Ons Regelteam zit dag en nacht klaar om je te helpen. Ja, echt: 24/7!

Hartelijke groet,

Het team van Espria Ledenvereniging

PS: Geen hulp nodig, maar wil je ons helpen met helpen?
Meld je dan aan op wehelpen.nl