Bereid keukentafelgesprek goed voor

Gratis telefonische voorbereiding met onze ervaren ledenadviseur
Welke hulp heb je nodig om zelfstandig te blijven wonen? Daarover gaat het keukentafelgesprek of Wmo-gesprek met de gemeente. Je bespreekt wat je wel kan en wat niet, en hoe mensen in je directe omgeving jou kunnen helpen. Samen met de gemeente bekijk je dan welke Wmo-ondersteuning je verder nodig hebt. Bereid het keukentafelgesprek dus goed voor! Onze ledenadviseur helpt je daarbij. Gratis voor leden.

Voordelen voorbereid keukentafelgesprek

• Meer inzicht in wat je nodig hebt
  • Beter voorbereid op de vragen van de gemeente
  • Betere uitleg aan de gemeente wat je wel en niet kunt
  • Grotere kans dat je de hulp krijgt die je nodig hebt

Bereid je keukentafelgesprek voor met onze ledenadviseur

Het keukentafelgesprek is een belangrijk gesprek. Het bepaalt voor een groot deel welke hulp je krijgt vanuit de Wmo. Vraag daarom onze ervaren ledenadviseur om het keukentafelgesprek samen met jou voor te bereiden. Of met jouw mantelzorger, als je dat liever hebt. Door de coronacrisis gaat dat nu per telefoon. Zo'n telefonische voorbereiding is gratis voor leden.

Zo bereid je het keukentafelgesprek goed voor

1. Laat onderaan deze pagina je gegevens achter
  2. Binnen 3 werkdagen belt onze ledenadviseur om een afspraak te maken
  3. Onze ledenadviseur belt je op het afgesproken tijdstip om het keukentafelgesprek voor te bereiden

"Ik ben blij dat ik heel goed voorbereid was op het keukentafelgesprek. Anders had ik niet de ondersteuning gekregen om mezelf thuis te kunnen redden."

Mevrouw Van Zijl, lid sinds 1971

Gratis voorbereiding keukentafelgesprek aanvragen

Laat je gegevens achter. Binnen 3 werkdagen belt onze ledenadviseur om een afspraak te maken.

Formulier
Ik ben lid van de ledenvereniging: