De ledenvereniging is uw gids in de wereld van welzijn, wonen en zorg

Onze leden zijn mensen die zelfstandig willen leven en zo lang mogelijk willen genieten van alles wat daarbij hoort. De ledenconsulenten staan voor hen klaar met informatie en begeleiding in het doolhof van regels, voorzieningen en hulpverlening. De ledenvereniging biedt producten en diensten aan die onze leden nodig hebben. We maken hiervoor afspraken met hoogwaardige leveranciers. Omdat er 330.000 huishoudens lid zijn, kunnen we producten en diensten gratis, met korting of met extra service aanbieden. Een impressie van wat wij doen ziet u in deze film.

330.000 leden

De ledenvereniging werkt nauw samen met Espria en haar zorgonderdelen Icare, Evean en Zorggroep Meander. Er zijn ruim 330.000 huishoudens lid.

Ons uitgebreidere aanbod

Woont u binnen het werkgebied van deze zorgorganisaties? Dan geniet u als lid van het volledige ledenaanbod. Woont u buiten het werkgebied? Dan is een deel van het ledenaanbod voor u beschikbaar. Het werkgebied omvat (delen van) de provincies:

• Noord-Holland
  • Flevoland
  • Friesland
  • Drenthe
  • Gelderland
  • Overijssel
  • Groningen

Ons hoofdkantoor staat in Beilen.

Ledenpanel

Wilt u uw mening, kennis en ervaring delen met de ledenvereniging? Doe dan mee aan de onderzoeken binnen ons ledenpanel. Door uw inbreng krijgen we een goed beeld wat er speelt onder onze leden en kunnen we ons aanbod en onze dienstverlening aanpassen aan de wensen van onze leden.