Ledenvereniging snelt de zorgcollega's te hulp

Aan alle zorgcollega’s
We hebben een speciaal telefoonnummer voor jou. Met dat nummer word je met voorrang geholpen.

Bel ons nu of noteer dit nummer voor later. 088 - 383 20 02.

Ons Regelteam zit dag en nacht klaar om je te helpen.

brief aan zorgcollega'sHé hardwerkende zorgcollega,

Het is voor jou en je cliënten een pittige tijd. Met weinig collega’s zorg je voor een grote groep mensen. We nemen daar onze hoed voor af. Maar we willen niet alleen onze bewondering voor je uitspreken. Liever doen en regelen we wat we kunnen, om je werk en zorgen uit handen te nemen.

Waar je op kunt rekenen is dat we er alles aan doen om zoveel mogelijk mensen te helpen. Precies bij die dingen waar jij als zorgverlener momenteel niet aan toekomt. Wat dat ook is. Iemand regelen die komt schoonmaken bij een cliënt of een keer boodschappen doet. Of die gewoon eens langskomt voor een praatje. Zorgen voor passende hulpmiddelen of persoonsalarmering bij mensen thuis. Helpen bij een aanvraag voor WMO-ondersteuning.

Dat doen wij als ledenvereniging al jaren. En dat lukt ons omdat we met velen zijn. Met 310.000 huishoudens regelen we samen goede en betaalbare oplossingen met en voor onze leden. Zodat ze de hulp krijgen die ze zoeken. En jij als zorgcollega de zorg kunt blijven verlenen die zo ontzettend nodig is. Heb je vragen voor je cliënten? Bel ons en we gaan op zoek naar oplossingen. Je cliënten hebben dan direct toegang tot onze dienstverlening – die achteraf betaald wordt vanuit de al geregelde zorgfinanciering. We helpen ook niet-leden!

We hebben een speciaal telefoonnummer voor jou als zorgcollega! Met dat nummer word je met voorrang geholpen. Met alle mogelijke hulpvragen. We spreken elkaar!

Hartelijke groet,

Het team van Espria Ledenvereniging

PS: Bel ons nu of noteer dit nummer voor later. 088 - 383 20 02.

Ons Regelteam zit dag en nacht klaar om je te helpen. Ja, echt: 24/7!