Welkom Karin Lodder

Nieuws bestuurslid bij Espria Ledenvereniging
Op 21 januari hebben we Karin Lodder (58) als bestuurslid bij Espria Ledenvereniging mogen verwelkomen. Karin heeft veel ervaring bij diverse organisaties en een effectief en inzetbaar netwerk. Met haar opbouwende, vernieuwende blik wil zij de ledenvereniging meer naar buiten laten kijken.

Karin: “Ik wil vanuit mijn rol een bijdrage leveren aan de positionering van de ledenvereniging. Waar staan we nu? En waar willen we naartoe, met en voor onze bestaande en nieuwe leden? Daarvoor kijk ik graag naar mogelijke samenwerkingen maar ook pragmatisch naar wat er al voor handen is. Meer verenigingen doen onderzoek naar ledenwerving. Het gaat om het binden en blijvend inspireren en boeien van leden. En wat is de eigen en unieke positie en propositie van Espria Ledenvereniging? Nu en in de toekomst.”

Karin Lodder

“Ik functioneer het best aan de rand van een organisatie en vind het leuk om ontwikkelingen die buiten de organisatie gaande zijn, naar binnen te halen.” Dat deed Karin al in eerdere rollen bij onder andere KPN,  gemeente Harlingen, een ingenieursbureau, een woningcorporatie,  als vicevoorzitter en commissaris bij Rabobank Utrecht en Omstreken en als interim directeur bij Make-a-Wish.

“Ik ben op mijn best op het snijvlak van wonen, welzijn en zorg. Ik werk ook graag samen met mensen vanuit andere disciplines en ik vind het leuk om verschillende culturen bij elkaar te brengen. Om een match te zoeken. Na mijn rechtenstudie in Utrecht heb ik bewust voor het bedrijfsleven gekozen. En sinds vier jaar ben ik ook voor mezelf begonnen met een bureau op Terschelling. Ook in die rol staat weer de vraag centraal: Hoe breng je mensen en organisaties bij elkaar? Bij voorkeur neem ik ze mee naar het eiland. Het leven is hier anders. Met laarzen in de modder.”

We kijken uit naar een mooie samenwerking!