Word jij onze gastredacteur in september?

Vertel ons waarom jij dit graag wilt!
Ben jij tussen de 25 en 50 jaar? Heb je iets te vertellen en wil je anderen verder helpen met jouw ervaringen? Word dan onze gastredacteur. Kiezen we jou, dan belonen we je ook nog eens met een leuk cadeau.

Wat is jouw verhaal?

Wie zoeken we?

We zoeken iemand tussen de 25 en 50 jaar omdat de nieuwsbrief specifiek aan deze groep leden verzonden wordt. Als gastredacteur deel je jouw verhalen met onze abonnees. Dat kan gaan over jouw zomervakantie, je relatie, de zorg voor iemand of bijvoorbeeld over je kinderen. De verhalen hoef je niet zelf te schrijven, je mag het ook vertellen aan onze tekstschrijver. Je wilt ook op de foto zodat je letterlijk het gezicht wordt van onze nieuwsbrief. Deze nieuwsbrief wordt in september wekelijks verstuurd naar al onze leden tussen de 25 en 50 jaar. Belangrijk is dus dat je in augustus beschikbaar bent.

Meld je aan!

Lijkt het je leuk om mee te werken? Stuur dan jouw korte motivatie en eventueel een foto van jezelf!

Formulier
Slechts één bestand.
2 MB limiet.
Toegestane types: gif, jpg, png, bmp, tif, psd.
Mijn gegevens
Ik ben lid van de ledenvereniging: