Moeder aan de lijn

Online meet-up met Eric Corton: verandert mijn leven als ik zorg voor jou?
Zorg jij voor een ander? Voor je vader, moeder of een buur? Dat vind je vast vanzelfsprekend, maar het kan ook zwaar en belastend zijn. Het helpt om erover te praten. Met andere mantelzorgers bijvoorbeeld. Mensen die snappen wat jij bedoelt omdat ze hetzelfde meemaken. Je ontmoet ze op de online meet-up Moeder aan de lijn o.l.v. Eric Corton. Praat met andere mantelzorgers over vragen als: Hoe is het om zorg te verlenen aan iemand in je omgeving? Hoe groot is de impact op jouw privé-leven? Laten we leren van elkaar! Meld je nu aan!
  • Balans zorgkracht en zorglast
  • Leren van elkaar
  • Mantelzorgers delen hun ervaringen in een veilige omgeving
  • Gewoon thuis meedoen op pc, laptop, tablet of smartphone
  • Gratis voor leden en niet-leden

Datums

24 november 13.00 uur

15 december 19.00 uur

Aanmelden    24 november 13.00 uur

Aanmelden  15 december 19.00 uur

Meld je op tijd aan! Er is plaats voor 80 mensen per meet-up.

Hierover gaat de meet-up

De online meet-up Moeder aan de lijn is voor iedereen die voor een ander zorgt, of daar een keer mee te maken krijgt. Of het nu om je vader, moeder, kind of iemand in de buurt gaat. Onder leiding van Eric Corton (bekend van radio, televisie en de theatervoorstelling 'Ma') bekijk je fragmenten uit de documentaire Moeder aan de lijn. Maar vooral ga je in kleine groepjes met andere mantelzorgers in gesprek. Mensen die snappen wat jij bedoelt omdat zij hetzelfde meemaken. In een veilige omgeving kun je je ervaringen en emoties kwijt. Je praat over vragen als: wat betekent het om voor iemand in je omgeving te zorgen? Hoe houd je de balans tussen privé en mantelzorg? En hoe gaat het nu met jou?

Zo doe je mee aan de meet-up

De online meet-up Moeder aan de lijn volg je eenvoudig via Zoom, een programma waarmee je via internet kunt communiceren. Gratis. Meedoen is heel eenvoudig:

1. Klik hieronder of hierboven op de knop Aanmelden. Kies de datum die jou het beste past.
  2. Je komt op de website Moeder aan de lijn. Vul je gegevens in en klik op de oranje knop Aanmelden
  3. Krijg e-mails met uitleg en een herinnering voordat de meet-up begint. En krijg na afloop een goodiebag per e-mail.

Aanmelden    24 november 13.00 uur

Aanmelden  15 december 19.00 uur

Meld je op tijd aan! Er is plaats voor 80 mensen per meet-up.

Ledenvoordeel

• Gratis voor leden en niet-leden

Logo Moeder aan de lijn      Logo WeHelpen      Logo NewAms      Logo Espria Ledenvereniging