Aan tafel met Vers aan Tafel Maaltijdservice

De heerlijkste kant-en-klaar maaltijden
Als je alleen woont of op leeftijd bent, heb je niet altijd de puf of mogelijkheden om voor jezelf te koken. Gelukkig kun je tegenwoordig de heerlijkste maaltijden kant-en-klaar laten bezorgen. Met gerechten die smaken als in een restaurant. Kees is fan van Vers aan Tafel Maaltijdservice!

Kees Ottens (88 jaar): "Gehaktschotel met romige prei, aardappelpuree en kaasgratin, kip in rozemarijnsaus met broccoliroosjes en aardappelpuree, tagliatelle met zalmstukjes en groene aspergepuntjes. Dat klinkt toch alsof je in een restaurant eet. Elke week kruis ik andere gerechten aan op de bestellijst van Vers aan Tafel. Als ik iets zie dat ik nog niet ken, dan moet ik weten hoe het smaakt. Het spreekwoord 'wat de boer niet kent dat eet hij niet' is absoluut niet op mij van toepassing. Ik vind het leuk om telkens iets anders uit te proberen. Toen mijn vrouw nog leefde, kookten we samen. Na haar overlijden ben ik maaltijden gaan bestellen. Ik kook niet graag, maar eet wel graag gezond en niet elke dag hetzelfde. De maaltijden van Vers aan Tafel bevallen me in die zin uitstekend. Elke week krijg ik zes porties die meteen de vriezer ingaan. Elke dag warm ik één maaltijd op in de magnetron. Heel makkelijk en erg lekker."

Hennie Mulder-Feringa (86 jaar): "In het magazine van de ledenenvereniging zag ik een advertentie van Vers aan Tafel. Dat is iets voor mij, dacht ik meteen. Ik ben weduwe en reumapatiënt waardoor ik moeilijk lang rechtop kan staan. Koken werd steeds lastiger. Ik krijg nu wekelijks maaltijden bezorgd die ik eenvoudig kan opwarmen. Dat ontlast mij enorm. Bovendien vind ik het erg lekker. Ik ben gek op rode kool, altijd al geweest. Dat bestel ik elke week, heerlijk met gebakken aardappelen en een stukje rundvlees. Hete bliksem is ook zo'n gerecht dat ik telkens weer bestel. Genieten vind ik dat. Om 12 uur 's middags doe ik de maaltijd in de magnetron en dek ik de tafel. Aan tafel eten vind ik erg belangrijk, ook al ben ik alleen. De maaltijden, die als lekker zijn, smaken me dan nog beter."

Laat je verrassen!

Met meer dan 160 verschillende vriesverse maaltijden uit bijvoorbeeld de Hollandse, Italiaanse of oosterse keuken zit er altijd wel iets voor je bij! Bestellen is geheel vrijblijvend. Je hoeft niet wekelijks of tweewekelijks te bestellen, de maaltijden worden vanaf 6 stuks gratis thuisbezorgd en je krijgt 15% ledenkorting.

Meer weten?

Houd jij ook van lekker eten en heb je niet altijd de tijd, zin of mogelijkheid om zelf een lekkere en gezonde maaltijd te koken? Ontdek dan het gemak van Vers aan Tafel! Met meer dan 160 verschillende vriesverse maaltijden. Kijk voor meer informatie op: Maaltijdservice Vers aan Tafel | Espria Ledenvereniging