Audicien aan huis

Als u niet naar een hoorwinkel kunt of wilt
Problemen met uw gehoor of uw hoortoestel? Moet uw hoortoestel bijgesteld worden? De audicien aan huis is een ideale oplossing als u zelf niet naar de hoorwinkel kunt of wilt. U kunt kiezen uit een audicien van Oogvoororen.nl, Beter Horen en Hoorgarant.

• Door heel Nederland
  • 60 dagen gratis uitproberen
  • Altijd 5 jaar volledige garantie
  • Alle merken hoortoestellen
  • Audiciens op de klantenservice, dus altijd deskundig advies
  • Online aanpassen van hoortoestellen

Zo werkt de audicien aan huis

Een gediplomeerde audicien van Oogvoororen.nl, Beter Horen of Hoorgarant komt persoonlijk op bezoek bij u thuis. Waar in Nederland u ook woont. Geen gedoe meer met openbaar vervoer, files of wachtrijen. Uw hoortoestel wordt altijd in uw vertrouwde omgeving afgesteld en u kunt het direct uitproberen.

Bezoek bij u thuis

Tijdens het bezoek doet de audicien een hoortest bij u. Daarvoor heeft de audicien dezelfde professionele apparatuur bij zich als in een hoorwinkel, maar dan mobiel. Aan de hand van de hoortest en uw wensen zoekt de audicien een hoortoestel dat bij u past. Ook krijgt u ook advies over vergoeding door de zorgverzekering.

Bekijk het filmpje over het bezoek van de audicien aan huis:

Zo werkt de audicien aan huis

Een gediplomeerde audicien van Oogvoororen.nl komt persoonlijk op bezoek bij u thuis. Waar in Nederland u ook woont. Geen gedoe meer met openbaar vervoer, files of wachtrijen. Uw hoortoestel wordt altijd in uw vertrouwde omgeving afgesteld en u kunt het direct uitproberen.

Bezoek bij u thuis

Bekijk het filmpje over het bezoek van de audicien aan huis:

60 dagen uitproberen

U mag het hoortoestel 60 dagen vrijblijvend uitproberen. Daarbij heeft u keuze uit alle merken en typen hoortoestellen. Zo kunt u het toestel uitkiezen dat het beste past bij uw gehoorverlies en uw wensen. U betaalt pas als u tevreden bent over het hoortoestel.

5 controles

Na aanschaf kunt u uw hoortoestel 5 keer gratis laten controleren. Daarin stelt de audicien het toestel bij. Meestal is een controle 2 keer in 5 jaar nodig. Na de 5 controles betaalt u € 49,50 voor een vervolgafspraak. Is er iets met uw hoortoestel aan de hand dat onder de garantie valt? Dan wordt dat niet als controle gerekend.

Zelf onderhouden

Audicien demonstreert onderhoud hoortoestelU onderhoudt uw hoortoestel zelf (filters vervangen, domes vervangen, hoortoestellen drogen en schoon houden). Daarvoor krijgt u instructies tijdens de proefperiode. Als u wilt, krijgt u regelmatig een onderhoudspakket thuisgestuurd. Heeft u moeite met het onderhoud? Dan komt de audicien bij u langs.

Reparatie

Hoortoestel defect? Bel de ledenvereniging 088 - 383 20 00

Uw voordeel als lid

• Gratis hoortest en hoormeting
  • Geen voorrijkosten
  • Alleen bij Oogvoororen.nl: 2 jaar gratis batterijen
  • Alleen bij Beter Horen en Hoorgarant: 1 jaar gratis batterijen
  • Alleen bij Oogvoororen.nl: Gegarandeerd de goedkoopste hoortoestelbatterijen (€ 1,55 per pakje van 6 batterijen, gratis verzending)
  • Alleen bij Beter Horen en Hoorgarant: 10% korting op batterijen voor een hoortoestel en gehoorbescherming
  • Alleen bij Oogvoororen.nl: 2 sets gratis domes (of gratis maatwerk-oorstukjes)
  • Alleen bij Oogvoororen.nl: 2 sets gratis filters
  • Alleen bij Oogvoororen.nl: 10% korting op alle accessoires
  • Alleen bij Beter Horen en Hoorgarant: 10% korting op eigen bijdrage voor randapparatuur en accessoires

LET OP Het ledenvoordeel bij Beter Horen en Hoorgarant geldt t/m 31 december 2019.

U bent lid van de ledenvereniging. Voor € 20,50 per jaar bent u al lid.

Meer over