EHBO-cursussen

Tot 50% ledenkorting op cursus bij Livis
Je leert online de theorie over de meest voorkomende ongelukken en verwondingen bij volwassenen of kinderen. Als je geslaagd bent voor de toets, kun je je opgeven voor de praktijksessie. Je oefent de belangrijkste EHBO-handelingen, zoals reanimeren en leert hoe een AED (defibrillator) werkt. De EHBO-cursussen worden gegeven door Livis, gecertificeerd EHBO-partner. Heb je al een geldig EHBO-certificaat van Livis? Volg dan een herhalingscursus om jouw kennis op te frissen.

Als lid van onze vereniging krijg je bij Livis de mogelijkheid om verschillende cursussen met 50% korting aan te kopen. Hieronder vindt u het huidige aanbod.

Je hebt de mogelijkheid om meerdere cursussen te kiezen. Bekijk ze hier

Jouw voordeel als lid

• tot 50% korting op de cursusprijs
  • Heb je een aanvullende zorgverzekering? Mogelijk vergoedt je verzekeraar de kosten van de cursus. Op de website van Livis vind je een overzicht van vergoedingen per verzekeraar.

Voorwaarden

Loop geen vergoedingen mis vanuit je collectieve zorgverzekering. Met de online Vergoedingencheck zorgverzekering zie je in één oogopslag waar je recht op hebt.

Chatten

Chat met onze