SeniorWeb

Haal alles uit je computer en het internet
Wil jij meer plezier beleven aan je computer en het internet? Goed idee! Met hulp van SeniorWeb leer je op een eenvoudige manier je computer, smartphone, tablet en de online mogelijkheden beter kennen. Jouw ledenvoordeel: 6 maanden gratis lidmaatschap van SeniorWeb en gebruikmaken van hun aanbod.
  • Hulp via internet, de telefoon of bij jou thuis
  • Online cursussen volgen
  • Deskundige controle van verdachte mails

SeniorWeb helpt

De computer veilig updaten, hulp bij haperende wifi of de installatie van een printer? SeniorWeb helpt je jouw weg te vinden in de digitale wereld. Je kunt er terecht voor computerhulp, technische ondersteuning en voor handige (online) cursussen, workshops en inloopuren. Leer meer over Whatsappen of videobellen, ga aan de slag met online fotoboeken en video’s maken, sociale media of het lezen vanaf een e-reader.

SeniorWeb is een landelijke vereniging en maakt de digitale wereld graag begrijpelijk. Zodat jij met plezier en gemak je computer en het internet gebruikt.

Jouw voordelen

• Ongelimiteerde online helpdesk
  • Telefonische computerhulp (indien gewenst ook thuis)
  • 2 x per jaar computertijdschrift Enter
  • Wekelijks informatieve nieuwsbrieven
  • Online cursussen over populaire onderwerpen
  • Deskundige controle van verdachte mails
  • Voordelige computerboeken en accessoires

Aanmelden bij SeniorWeb: zo werkt het

1. Klik hieronder op Inloggen en log in. Nog geen lid:  Voor € 22,50 per jaar ben je al lid!
  2. Klik op de knop Bestellen die dan verschijnt
  3. Vul je gegevens in op de website van SeniorWeb
  4. Klik onderaan het invulformulier op de knop Ik meld mij aan

Inloggen

Ledenvoordeel

• Als lid van de ledenvereniging gratis zes maanden lid van SeniorWeb en gebruikmaken van hun aanbod.
  • Het lidmaatschap van SeniorWeb stopt automatisch.
  • Je krijgt voordat het gratis lidmaatschap van SeniorWeb stopt, een e-mail van SeniorWeb met een aanbod en de vraag of je lid wilt blijven.

Voorwaarde