Klassieke concerten

€ 50,- korting op concerten op historische locaties
Beleef de Messiah van Händel, de Matthäus Passion van Bach of een van de andere schitterende concerten. Kom naar Het Concertgebouw in Amsterdam of naar een historische kerk bij u in de buurt. Uw ledenvoordeel: € 50,- korting op de ticketprijs en een gratis cd.

De 80 musici van The Bach Choir & Orchestra of the Netherlands laten u genieten van schitterende klassieke muziek. Tijdens de concerten is een grote betrokkenheid zichtbaar van de musici en zangers. Zij zorgen voor uitvoeringen die sprankelend zijn, vol emotie en spiritualiteit en met een ongekende loyaliteit aan de composities die worden vertolkt. Niet in de laatste plaats is hierbij de passie zichtbaar van artistiek leider en dirigent Pieter Jan Leusink.

The Bach Orchestra of the Netherlands bespeelt authentieke instrumenten uit Bachs tijd en behoort tot de top van Europese barokorkesten. Het orkest wordt geroemd om haar dynamische en expressieve klank.

Zo reserveert u uw tickets

1. Kies hieronder het concert uit, inclusief plaats en datum, dat u wilt bezoeken.
  2. Hou uw lidnummer bij de hand
  3. Bel de ledenvereniging 088 – 383 20 00
  4. Reserveer de tickets voor het concert van uw keuze. Geef uw lidnummer door voor de korting.
  5. De factuur en tickets ontvangt u binnen 3 werkdagen per e-mail.

Last minute tickets bestellen? Bel de ticketlijn van Stichting Beleef Klassiek, 0900 – 8191 (tijdens kantooruren, 45 ct/min). Uw tickets liggen klaar bij de entree van de concertlocatie. De factuur ontvangt u per post.

Gerdie de GruntDit vertellen concertgangers

Vaste concertganger Gerdie de Grunt (56) uit Eindhoven is 'ontzettende fan' van The Bach Choir & Orchestra of the Netherlands. De concerten raken haar elke keer weer.

Concertreeks

De concertreeks 2019-2020 is voorbij. Benieuwd naar de concertreeks van het nieuwe seizoen? Hou deze website in de gaten. Of kijk alvast op de website van The Bach Choir & Orchestra of the Netherlands.

Uw voordeel als lid

• € 50,- korting op de ticketprijs
  • Gratis cd (1 per huishouden)

Plus in Het Concertgebouw in Amsterdam:

• Gratis drankje vooraf en in de pauze
  • Gratis garderobe