Woordzoeker

Maak kans op een fantastische prijs!
Los de woordzoeker op en maak kans op een super zachte fleece plaid, ter waarde van € 25,-. Met deze heerlijke plaid zit jij er lekker warm bij deze winter. Stuur je antwoord in vóór 27 december.

Fleece plaid

Let op! Het fleece kleed op de foto kan afwijken van de daadwerkelijk gewonnen prijs.

Los de woordzoeker op

Zo maak je kans op de prijs

1. Los de woordzoeker op: selecteer met je vinger of muis de woorden die liggen verstopt in het letterveld. De woorden staan horizontaal, verticaal en diagonaal en kunnen elkaar overlappen. De puzzel werkt het beste op de computer, laptop en tablet.
  2. Alle woorden gevonden? Dan verschijnt de oplossing in beeld.
  3. Vul hieronder de oplossing en je gegevens in.
  4. Onder de inzenders van de goede oplossing verloten we het fleece kleed t.w.v. € 25,-

Oplossing insturen

Formulier
Mijn gegevens
Ik ben lid van de ledenvereniging:

Sudoku opgelost?

De sudoku uit het ledenmagazine opgelost? En wil je kans maken op een mooie prijs? Stuur je oplossing dan op deze pagina in.