Goedemorgen app

Hoe gaat het met je?
Elke ochtend een goedemorgen bericht van de ledenvereniging op je mobiele telefoon. Om je een fijne dag te wensen en te laten weten dat we er voor je zijn. Dat is de goedemorgen service van de ledenvereniging. En je kunt ons direct een vraag stellen. Bijvoorbeeld als je op zoek bent naar een luisterend oor, wat extra ondersteuning of advies. Doe je mee?

Voordelen

• Een gezellige start van de dag
  • Stel direct jouw vraag
  • Eenvoudig en snel contact met de ledenvereniging

We zijn er voor jou

De ledenvereniging is er voor jou. Daarom wensen we je elke werkdag een fijne dag via WhatsApp. En heb je een vraag waar je graag antwoord op wilt, zit je ergens mee of kunnen we ergens bij helpen? Dan kun je dit via WhatsApp laten weten. We zitten voor je klaar!

Zoek je bijvoorbeeld iemand die mee gaat wandelen of een kopje koffie komt drinken. Wil je weten hoe je thuiszorg regelt? Of heb je als mantelzorger hulp nodig bij de zorg voor je naaste? De ledenvereniging luistert, denkt mee en ondersteunt.

Dag en tijd

• Elke werkdag om 8.30 uur krijg je van ons een WhatsApp bericht
  • Heb je een vraag, stel deze via WhatsApp. Elke werkdag live tussen 8.30-9.00 uur.

Onze ledenadviseurs nemen contact met je op voor antwoord op jouw vraag.
Je kunt ons natuurlijk ook bereiken via service@ledenvereniging.nl, 088 – 383 20 00 en via de chat op ledenvereniging.nl

Zo doe je mee

1. Voeg het mobiele telefoonnummer van de ledenvereniging: 06 53 30 06 44, toe aan jouw contactpersonen in WhatsApp.
  2. Stuur een WhatsApp bericht met je naam en lidnummer naar de ledenvereniging.
  3. Wij voegen jouw naam toe aan onze verzendlijst.
  4. Je ontvangt elke werkdag rond 8.30 uur een goedemorgen bericht van de ledenvereniging en kunt ons direct jouw vraag stellen.
  5. Stuur je liever niet jouw mobiele nummer via een WhatsApp bericht naar ons? Dan mag je ons ook bellen via 088 – 383 20 00 en je mobiele nummer aan ons doorgeven. Wij sturen jou dan een WhatsApp bericht waarop jij kunt reageren.
  6. Let op: je hebt wel een smartphone nodig met internetverbinding/Wi-Fi en en de WhatsApp app daarop geïnstalleerd.

Ledenvoordeel

• Gratis

Je kunt dit product of dienst ook telefonisch aanvragen.