Matrasreiniging

Uw matras milieuvriendelijk en duurzaam schoongemaakt
Matrasreiniging - vrouw slaapt op schoon en hygiënisch matras
Lekker slapen in een fris, schoon en gezond bed? Laat uw matras regelmatig reinigen. Milieuvriendelijk, duurzaam en snel. Gewoon bij u thuis. U slaapt dezelfde nacht in uw eigen bed. Uw ledenvoordeel: 10% korting en 3 aantrekkelijke combideals

• Droge reiniging
  • Zonder chemicaliën
  • Dezelfde nacht in eigen bed slapen
  • 99,99% bacteriën gedood
  • Minder last van allergie of astma

Zo werkt matrasreiniging

Een matras gaat tot wel 20 jaar mee. Belangrijk om hem regelmatig te laten schoonmaken. In deze video van De Roos Matras Reiniging ziet u hoe matrasreiniging werkt:

Hygiënisch schoon

Uw matras wordt droog gereinigd, zonder gebruik van chemicaliën. Uw matras wordt hygiënisch schoon. 99,99% van de bacteriën zijn gedood. Dat slaapt toch veel beter?

Waarom matras reinigen?

Matrasreiniging - MatrasCleaner met vuilUit onderzoek blijkt dat 95% van alle matrassen vervuild is met huisstofmijten, huidschilfers, transpiratie, urine, schimmels, bacteriën en virussen. Deze vervuiling wordt bij elke beweging op het matras in de lucht verspreid. Zo komen bijvoorbeeld de schadelijke uitwerpselen op uw huid terecht of in uw neus en mond. Helemaal vervelend als u allergisch bent voor huisstofmijt. Ook als u hooikoorts of astma heeft, kan een niet goed gereinigde matras voor problemen zorgen.

Minder last van allergie en astma

Door de matrasreiniging verdwijnt uw allergie of astma niet. Maar u heeft minder erg en minder vaak last van allergische reacties.

Meer mogelijkheden

Vlekken verwijderen

Zitten er vlekken aan de buitenkant van uw matras, zoals urine-, transpiratie- en bloedvlekken? Na de inwendige reiniging kunt u ook deze vlekken laten verwijderen, zoals urine-, transpiratie- en bloedvlekken. De Roos Matras Reiniging gebruikt een unieke methode: 100% biologisch afbreekbaar en droog binnen 12 tot 24 uur. Vraag naar de mogelijkheden, maak een afspraak.

Meubilair reinigen

Uw gestoffeerde meubels laten reinigen? Bijvoorbeeld uw eetkamerstoelen, fauteuil of bankstel? Caravankussens, baby- of kindermatrassen? De Roos Matras Reiniging reinigt ze ook voor u, volgens dezelfde unieke methode als de matrasreiniging. Vraag naar de mogelijkheden, maak een afspraak

Zo maakt u een afspraak

Wilt u ook een matrasreiniging met ledenkorting? Laat uw gegevens achter op de website van De Roos Matras Reiniging en Erwin de Roos belt u terug om een afspraak te maken:

Afspraak maken

Uw voordeel als lid