Product van de maand in het Slimste Huis - Homey Pro

December 2023 - Homey Pro
In het Slimste Huis in Alkmaar is er deze maand extra aandacht voor de Homey Pro. De Homey Pro is een uitgebreide smart home controller. Een controller die al je slimme apparaten in huis met elkaar laat communiceren.

Wat is een smart home?

Een smart home is een huis dat voorzien is van slimme apparaten, die jou helpen om het leven veiliger, comfortabeler en duurzamer te maken. Ze zijn geschikt voor iedereen. Zodra de apparaten eenmaal geïnstalleerd zijn, is de bediening namelijk heel eenvoudig. Je kunt bijvoorbeeld instellen dat je met één druk op de knop alle lampen in huis kunt aandoen. Of dat je je gordijnen met spraak kunt openen en sluiten.

Wat is de Homey Pro?

Om de slimme apparaten met elkaar te verbinden, heb je een controller of hub nodig, zoals de Homey Pro.

De Homey Pro is een uitgebreide controller. Ligt je internet eruit? Dan blijft de Homey Pro werken. Je kan diverse producten aansluiten op de Homey Pro, zodat je je huis zo slim kunt inrichten als je zelf wilt. Je kan bijvoorbeeld de Homey koppelen aan een spraakassistent waardoor je kan genieten van spraakbesturing.

Homey pro

Korting bij ROBBshop

Als lid van Espria Ledenvereniging kan je vanaf nu profiteren van exclusieve kortingen bij de ROBBshop. Op de Homey Pro controller krijg je 10% korting. Meer informatie lees je op de deze pagina

Wil je zien hoe het werkt?

Wil je de Homey pro een keer zien en ervaren? Kom dan een keer naar het Slimste Huis in Alkmaar. Leuk feitje: in het Slimste Huis maken we ook gebruik van deze controller.