Slimme thuisoplossingen van ROBBshop

Een smart home is haalbaar voor iedereen
Slimme thuisoplossingen zijn niet alleen voor de techneuten en nerds. Ze zijn bedoeld om iedereen te helpen om het leven veiliger, comfortabeler en duurzamer te maken. Het is eenvoudiger dan je misschien denkt. Jij hebt de regie. Wat past bij jou? Als lid profiteer je van een exclusief aanbod van ROBBshop.

Wat is een smart home?

Met de term 'smart home' wordt een huis bedoeld dat is voorzien van allerlei slimme apparaten die met elkaar samenwerken. De bediening hiervan is eenvoudig. Vergelijk het met een koffie-apparaat: je hoeft niet te weten hoe de techniek werkt. Als je maar weet op welke knoppen je moet drukken voor jouw ideale kop koffie.

Begin eenvoudig, bijvoorbeeld met de verlichting. Met één druk op de knop zet je bij thuiskomst alle lampen aan of dim je 's avonds alle verlichting in één keer naar warm en sfeervol. Gun jezelf de tijd om apparaten en toepassingen uit te proberen. En ontdek: techniek went. Wel kan het prettig zijn om het stap voor stap te doen.

Wat kun je allemaal met een smart home?

Je kunt bijvoorbeeld instellen dat:

• Alle lichten in je huis aangaan zodra de zon ondergaat
  • Je de gordijnen met spraak kunt openen of sluiten
  • Je een melding krijgt als er iets in je brievenbus wordt gegooid
  • Je op afstand je garagedeur kunt openen als je via je videodeurbel ziet dat er een bezorger op de stoep staat

Maar is er nog véél meer mogelijk. Laat je inspireren door deze video van ROBBshop.

Homey pro

Hoe bedien je jouw smart home?

Om ervoor te zorgen dat de slimme apparaten met elkaar kunnen communiceren, heb je een controller of een hub nodig. Hiermee kun je al je smart home apparaten in huis koppelen en met één app aansturen. Er zijn veel verschillende soorten verkrijgbaar. Als lid van Espria Ledenvereniging krijg je 10% korting op de Homey pro controller en op de SmartThings hub.

Is je interesse gewekt? Laat je gratis adviseren

Ben je geïnteresseerd, maar heb je geen idee waar je moet beginnen? Of wil je weten welke smart home producten bij jouw situatie passen? Laat je dan adviseren door een expert van ROBBshop. Als lid krijg je een gratis adviesgesprek van een uur. Dit kan telefonisch, via videobellen of bij ROBBshop op kantoor in Oss. De expert van ROBBshop helpt je bij het kiezen tussen alle opties.

Besluit je vervolgens om smart home producten aan te schaffen? Dan kun je ervoor kiezen om ze zelf te installeren. Kom je er even niet uit? ROBBshop biedt ondersteuning op afstand om je op weg te helpen. Is dat een brug te ver? Dan kun je de installatie met 10% ledenkorting volledig door ROBBshop laten doen.

Dat maakt de start een stuk makkelijker!

Om een adviesgesprek aan te vragen, dien je ingelogd te zijn. Log in en vraag je adviesgesprek aan via onderstaande knop!

Ledenvoordeel

Korting op producten

• 10% korting op de Homey pro
  • 10% korting op de SmartThings hub
  • 5% korting op alle andere producten en accessoires

Ga naar de website van ROBBshop voor meer informatie.

Advies en ondersteuning

• Gratis adviesgesprek van een uur
  • 10% korting op de installatie van smart home producten van je keuze
  • Probleemoplossing op afstand

Voorwaarden

Zo maak je gebruik van jouw ledenvoordeel:

1. Maak een account aan op Robbshop.nl

2. Meld vervolgens bij Espria Ledenvereniging dat je gebruik wil maken van de korting. Dit kan hieronder via de knop 'Meld je aan om korting te ontvangen bij ROBBshop' (hiervoor moet je eerst inloggen). Of meld het per mail via service@ledenvereniging.nl, chat (rechtsonder op deze website) of telefonisch via 088 - 383 20 00.

3. ROBBshop zorgt er binnen twee werkdagen voor dat je via jouw account met ledenkorting kunt bestellen.

*Niet geldig in combinatie met andere acties/kortingen.