Product van de maand juli - SOS armband

Altijd jouw belangrijke persoonlijke (medische) gegevens bij je
Met een SOS armband heb je altijd de voor jou belangrijk persoonlijke (medische) gegevens bij je. Een SOS armband die we in het Slimste Huis laten zien heeft een QR-code. Maar dit is er ook in de vorm van een sticker, sleutelhangers, een pasje of zelfs een tag voor je schoen of horloge.

De Safe-iD SOS-armband in zes kleuren  is ideaal voor het handig, dagelijks meenemen van jouw informatie voor hulp, een veilig gevoel en gemak.

Met deze Safe-iD keuze heb je snel en gemakkelijk altijd de juiste informatie aan jouw pols. Door de verschillende kleuren met rosé of metalen QR tag is de armband modieus en  prominent zichtbaar voor hulpverleners en omstanders. De SOS-armband zijn niet alleen geschikt als medische armband, maar ook voor het gemakkelijke meenemen van andere gegevens.

Voor wie?

Bijvoorbeeld als je veel sport en alleen buiten gaat sporten. Voor senioren, als je het een prettig idee vind de belangrijk info bij je te dragen. Of kinderen, bijvoorbeeld op het strand of op vakantie.

Nieuwsgierig geworden?

Wil je de SOS armband een keer proberen? Dat kan! Kom langs in het Slimste Huis in Alkmaar en bekijk en probeer hem zelf.

Of kijk hier voor meer informatie.