Rookmelder

Tijdelijk 20% korting op een geselecteerd aanbod
Brand in huis. Je moet er niet aan denken. Gelukkig kun je zelf veel doen om brand te voorkomen. En als er toch brand uitbreekt dan wil je natuurlijk op tijd gewaarschuwd worden.

Rookmelder past in je handWaarom rookmelders?

De meeste dodelijke slachtoffers bij een woningbrand vallen ’s nachts. Je huis kan binnen enkele minuten vol giftige rook staan. Maar... als je slaapt, ruik je niets. Je wordt dus niet wakker. Maar van het harde geluid van een rookmelder sta je wél direct naast bed. Met een rookmelder is je huis dus een stuk brandveiliger. Bovendien zijn rookmelders per 1 juli 2022 verplicht in elke woning in Nederland.

Voordelen op een rij

• Makkelijk en snel op te hangen
  • Batterij gaat 10 jaar mee
  • Koppelen mogelijk
  • Handzaam model

20% korting!

De rookmelders van het merk X-Sense hebben een batterij die 10 jaar meegaat.  Met de meegeleverde SAVS® magnetische montagesets hang je deze rookmelder binnen een paar minuten op, zónder gaten te boren. Als lid krijg je tijdelijk 20% korting op een geselecteerd aanbod in de webshop van brandpreventiewinkel.nl. ​​

• SAVS RMAX45 magnetische montageset  (alleen te bestellen samen met een rookmelder)
  • 2 pack X-Sense XS01 rookmelder stand alone met montagesets
  • 2 pack X-Sense XS01-W rookmelder –draadloos koppelbaar met montagesets
  • X-Sense XC01 koolmonoxidemelder stand  alone – 10 jaar batterij
  • X-Sense XC01P-WR koolmonoxidemelder draadloos koppelbaar – 10 jaar batterij
  • SAVS Blusdeken 1 x 1 meter
  • Brandblusser Trias 750 ml schuim

• De actie loopt van 1 april 2022 t/m 1 september 2022.
  • Gratis verzending vanaf € 75,-.
  • Je bent lid van Espria Ledenvereniging. Vul als kortingscode je lidnummer in en de korting wordt automatisch verrekend. Je vindt je lidnummer op je ledenpas.

Nog geen lid? Voor € 21,50 per jaar ben je al lid

Word nu lid

Meer weten over brandveiligheid?

• Volg op 21 juni om 14.00 uur de webinar ‘Alles over rookmelders’. Meld je aan of bel 088 - 383 20 00.
  • Of kom naar het spreekuur van de brandweer in het Slimste Huis in Alkmaar. Elke woensdagmiddag van 13.00 tot 16.00 uur houdt brandweer Alkmaar spreekuur in het Slimste Huis en kan iedereen daar terecht met vragen over brandveiligheid.