Product van de maand maart - Slide slimme gordijnen

Makkelijker, veiliger en prettiger je gordijnen openen en sluiten
Gordijnen geven privacy en zorgen ervoor dat de zon niet naar binnen schijnt. Maar wat zou het handig zijn als je ze niet met de hand open en dicht hoeft te trekken. De slimme gordijnen van Slide kun je open- en dichtdoen of bedienen met je telefoon en met je stem. Bijvoorbeeld vanuit je bed. Maar ook vanaf je vakantieadres.

De voordelen op een rij:

• Zelf je gordijnen openen en sluiten
  • Minder kans op vallen
  • Ook op afstand te gebruiken

Zo werkt Slide

Slide is een systeem waarmee je je gordijnen automatisch kunt bedienen. Slide kan eenvoudig op een bestaande gordijnrails geplaatst worden om deze te automatiseren. Het systeem werkt met een app op de telefoon, maar kan ook via de Google Assistent met stem bediend worden. Daarnaast wordt de motor automatisch geactiveerd als er een klein trekje aan de gordijnen wordt gegeven. Je kunt de gordijnen dus altijd met de hand blijven bedienen.

Snel en eenvoudige montage

Je kunt Slide ophangen met een eenvoudige montagekit. Zonder gereedschap achter de gordijnen op de bestaande gordijnrails.

Vakantiemodus

De gebruiker kan (eenmalig) vaste routines instellen, zoals het openen als de zon op komt, of openen en sluiten op vaste tijden. Slide heeft ook een vakantiemodus en werkt op afstand, waardoor je de gordijnen open en dicht kunt doen als je niet thuis bent. Zo lijkt het voor inbrekers alsof je gewoon thuis bent. Wel zo’n veilig gevoel.

Ook voor mantelzorgers

Wil je niet dat jouw ouders ‘s morgens moeten wachten tot iemand komt helpen om de gordijnen open te doen? Je kunt de app ook op een andere telefoon zetten. Fijn als iemand zelf niet zo handig is met een mobiel.

Ledenvoordeel

Als lid van de ledenvereniging krijg je in maart 2022 eenmalig korting op jouw bestelling van een Slide.

Bestellen

1. Log in. Nog geen lid? Voor €21,50 ben je al lid.
  2. Noteer de speciale kortingscode en bestel op de website van Slide.

Inloggen

Bekijk hoe het werkt