Maak kennis met het Slimste Huis
Het Slimste Huis is bedoeld om mensen te informeren te inspireren en bewust te maken van de mogelijkheden. We laten de producten en diensten ervaren, die thuis kunnen bijdragen aan comfort en gemak, veiligheid en een veilig gevoel.

Inspireren en informeren

In het huis zijn slimme techniek en handige hulpmiddelen verwerkt, die laten zien hoe het woonplezier verbeterd kan worden en hoe het zelfs mogelijkheid is om zo lang mogelijk zelfstandig thuis te blijven wonen. Het kan hierbij gaan om grotere aanpassingen in huis maar vaak is het ook heel eenvoudig om dit te realiseren. In het Slimste huis willen we mensen informeren, inspireren en bewust maken van de mogelijkheden. Iedereen kan binnenlopen in het Slimste Huis. Zowel leden als niet-leden van de Espria Ledenvereniging.

Onderdeel van Espria Ledenvereniging

Het Slimste Huis is sinds september 2019 onderdeel van Espria Ledenvereniging. Als lid profiteer je van aantrekkelijke kortingen op producten en diensten. Kijk op de site van Espria Ledenvereniging voor meer informatie over het lidmaatschap.