Product van de maand april - Uccello waterkoker

Veiliger en makkelijker heet water inschenken
Met de Uccello waterkoker kun je veiliger en makkelijker heet water inschenken. Je kunt het zien en proberen in het Slimste Huis in Alkmaar. In de maand april is deze handige waterkoker daar het product van de maand.

Ken je de waterkoker van Uccello al? Daarmee kun je heet water inschenken zonder te knoeien. Je hoeft dan ook niet bang te zijn dat je je verbrandt. Als je minder kracht hebt in je handen hebt, polsklachten of artrose dan kan het lastig zijn om heet water in te schenken. Een waterkoker die je kunt kantelen helpt je daarbij.

De voordelen op een rij

• Minder kans dat je je verbrandt
  • Handig bij polsklachten of artrose of en als je minder kracht in je handen hebt
  • Mooi design, verkrijgbaar in verschillende kleuren

Hoe werkt de Uccello waterkoker?

De Uccello waterkoker werkt als een gewone waterkoker. Je vult hem eenvoudig door er water in te gieten maar je hoeft geen zware kan onder de kraan te houden. Het water kookt net zo snel als bij een een reguliere waterkoker. Maar je hoeft de kan niet te tillen om in te schenken. Je kantelt de de waterkoker gewoon boven je kopje. Daarna kun je al genieten van een lekker kopje thee.

Bekijk de video!

Nieuwsgierig geworden?

Wil je de waterkoker een keer proberen? Dat kan! Kom langs in het Slimste Huis in Alkmaar en bekijk en probeer hem zelf.

Of bestel de waterkoker meteen. Als lid krijg je 10% korting via Medipoint