Het Slimste Huis

Gesloten
De Ledenvereniging heeft besloten te stoppen met de activiteiten in het Slimste Huis in Alkmaar. In het Slimste Huis konden leden slimme oplossingen om langer zelfstandig thuis te wonen, bekijken en ervaren. Het aantal leden dat op bezoek kwam, was helaas niet groot genoeg om het Slimste Huis open te houden. Het Slimste Huis Alkmaar is daarom gesloten.

De Ledenvereniging, die bekend staat als Espria Ledenvereniging en ZorghulpNL, gaat wel verder met het ontwikkelen en informeren van leden over slimme oplossingen voor thuis. Daarbij gaat technologie voor thuis een steeds belangrijkere rol spelen. Aansluitend worden er nieuwe manieren ontwikkelt om meer leden slimme oplossingen te laten bekijken en ervaren.