Matrasreiniging

Jouw matras milieuvriendelijk en duurzaam schoongemaakt
Lekker slapen in een fris, schoon en gezond bed? Laat je matras regelmatig reinigen. Milieuvriendelijk, duurzaam en snel. Gewoon thuis. Je slaapt dezelfde nacht in je eigen bed. Met ledenvoordeel: 10% korting en aantrekkelijke combideals.
  • Droge reiniging
  • Zonder chemicaliën
  • Dezelfde nacht in eigen bed slapen
  • 99,99% bacteriën gedood
  • Minder last van allergie of astma

Zo werkt matrasreiniging

Een matras gaat lang mee. Belangrijk om hem regelmatig te laten schoonmaken. In deze video van De Roos Matras Reiniging zie je hoe matrasreiniging werkt:

Hygiënisch schoon

Het matras wordt droog gereinigd, zonder gebruik van chemicaliën. En je matras wordt hygiënisch schoon. 99,99% van de bacteriën zijn gedood. Dat slaapt toch veel beter?

Waarom matras reinigen?

Matrasreiniging - MatrasCleaner met vuilUit onderzoek blijkt dat 95% van alle matrassen vervuild is met huisstofmijten, huidschilfers, transpiratie, urine, schimmels, bacteriën en virussen. Deze vervuiling wordt bij elke beweging op het matras in de lucht verspreid. Zo komen bijvoorbeeld de schadelijke uitwerpselen op de huid terecht of in je neus en mond. Helemaal vervelend als je allergisch bent voor huisstofmijt. Ook bij hooikoorts of astma, kan een niet goed gereinigd matras voor problemen zorgen.

Minder last van allergie en astma

Door de matrasreiniging verdwijnt je allergie of astma niet. Maar je hebt minder erg en minder vaak last van allergische reacties.

Meer mogelijkheden

Vlekken verwijderen

Zitten er vlekken aan de buitenkant van het matras, zoals urine-, transpiratie- en bloedvlekken? Na de inwendige reiniging van het matras kun je ook deze vlekken laten verwijderen. De Roos Matras Reiniging gebruikt een unieke methode: 100% biologisch afbreekbaar en droog binnen 12 tot 24 uur.

Zo maak je een afspraak

Wil je ook een matrasreiniging met ledenkorting? Laat jouw gegevens achter op de website van De Roos Matras Reiniging en Erwin de Roos belt terug om een afspraak te maken:

Afspraak maken

Ledenvoordeel