Audicien aan huis

Als u niet naar een hoorwinkel kunt of wilt
Wie een dagje ouder wordt, kan last krijgen van hoorproblemen. Een hoortoestel is dan een goede oplossing. Maar is het lastig om hiervoor naar de winkel van de audicien te gaan? Geen probleem, de audicien komt graag bij je thuis. De Audicien aan huis is een gratis service van de ledenvereniging, in samenwerking met oogvoororen.nl.
  • Gratis huisbezoek met professionele hoortest
  • 60 dagen hoortoestel gratis uitproberen
  • 5 jaar volledige garantie
  • Alle A-merken hoortoestellen
  • 2 jaar gratis batterijen

Zo werkt de audicien aan huis

De gediplomeerde audicien van oogvoororen.nl komt langs voor een uitgebreide hoortest en om eventueel je hoortoestellen aan te passen. De afspraak is geheel vrijblijvend, je mag de hoortoestellen altijd 60 dagen proberen, zonder kosten.

Bezoek thuis

Tijdens het bezoek doet de audicien een hoortest. Daarvoor heeft de audicien dezelfde professionele apparatuur bij zich als in een hoorwinkel, maar dan mobiel. Aan de hand van de hoortest en jouw wensen zoekt de audicien een hoortoestel dat bij jou past. Ook geeft de audicien advies over vergoeding door de zorgverzekering.

Bekijk het filmpje over het bezoek van de audicien aan huis:

60 dagen uitproberen

Het hoortoestel mag je 60 dagen vrijblijvend uitproberen. Daarbij heb je keuze uit alle merken en typen hoortoestellen. Kies het hoortoestel dat het beste bij je wensen past. Je betaalt pas als je tevreden bent over het hoortoestel.

5 controles

Na aanschaf kun je het hoortoestel 5 keer gratis laten controleren. Daarin stelt de audicien het toestel bij. Meestal is een controle 2 keer in 5 jaar nodig. Na de 5 controles betaal je € 49,50 voor een vervolgafspraak. Is er iets met het hoortoestel aan de hand dat onder de garantie valt? Dan wordt dat niet als controle gerekend.

Audicien demonstreert onderhoud hoortoestelZelf onderhouden

Het hoortoestel onderhoud je zelf (filters vervangen, domes vervangen, hoortoestellen drogen en schoon houden). Daarvoor krijg je instructies tijdens de proefperiode. Als je wilt, krijg je regelmatig een onderhoudspakket thuisgestuurd. Moeite met onderhoud? Dan komt de audicien langs om te helpen.

Reparatie

Hoortoestel defect? Bel de ledenvereniging 088 - 383 20 00

Ledenvoordeel

• Gratis huisbezoek met professionele hoortest
  • 60 dagen gratis uitproberen
  • Geen voorrijkosten
  • 5 jaar volledige garantie
  • Alle A-merken hoortoestellen
  • 2 jaar gratis batterijen
  • 2 sets gratis domes (of gratis maatwerk-oorstukjes)
  • 2 sets gratis filters
  • 10% korting op alle accessoires
  • Gegarandeerd de goedkoopste hoortoestelbatterijen (€ 1,55 per pakje van 6 batterijen, gratis verzending)

U bent lid van de ledenvereniging. Voor € 20,95 per jaar bent u al lid.