Voorwaarden leveranciers Huishoudelijke Hulp

Algemene voorwaarden
Lees hieronder meer over de voorwaarden van de verschillende leveranciers van Huishoudelijke Hulp.

Hulp in huis

• Je moet minimaal een jaarabonnement afsluiten.
  • Het jaarabonnement is de eerste drie maanden gratis, na het eerste jaar maandelijks opzegbaar.
  • Alle communicatie verloopt via de website van Hulp in huis en e-mail.
  • Hulp in huis doet 3 pogingen om een geschikte hulp voor jou te vinden.
  • Niet tevreden over de huishoudelijke hulp? 1 jaar garantie: de aanbieder zoekt een nieuwe huishoudelijke hulp voor jou.
  • Hulp in huis bemiddelt huishoudelijke hulpen in heel Nederland.
  • De huishoudelijke hulp werkt maximaal 24 uur per week bij jou thuis, verdeeld over 3 dagen.
  • Bij ziekte van de huishoudelijke hulp ben je verplicht tot het doorbetalen van het loon voor een periode van maximaal 6 weken. Als jouw hulp ziek wordt, gaat het om maximaal 6 x 3 = 18 uren.

UWassistent

• UwAssistent heeft medewerkers in iedere regio in Nederland. Nadat je een aanvraag hebt ingediend begeleiden deze het traject van aanvraag tot en met de start van de huishoudelijke hulp bij jou thuis. Dat begint met een persoonlijk gesprek met jou over onder andere de eisen en wensen die je hebt en het aantal uren dat je hulp nodig hebt.
  • UwAssistent heeft in de overeenkomst tussen jou en de huishoudelijke hulp opgenomen dat het tarief inclusief een vergoeding bij ziekte is. Naast het uurtarief heb jij bij ziekte geen extra kosten.
  • UwAssistent bemiddelt huishoudelijke hulpen in heel Nederland.